Зміни до Закону України «Про відпустки» від 15.11.1996 № 504/96-ВР внесено одразу двома законами: «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих положень соціальної політики» від 15.01.2015 № 120-VIII та «Про внесення зміни до статті 25 Закону України «Про відпустки» від 15.01.2015 № 121-VIII, що набрали чинності 1 лютого 2015 року
Зміни до Закону України «Про відпустки» від 15.11.1996 № 504/96-ВР (далі — Закон про відпустки) внесено одразу двома законами: «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих положень соціальної політики» від 15.01.2015 № 120-VIII (далі — Закон № 120) та «Про внесення зміни до статті 25 Закону України «Про відпустки» від 15.01.2015 № 121-VIII (далі — Закон № 121), що набрали чинності 1 лютого 2015 року.
Частину першу статті 25 Закону про відпустки доповнено пунктом 18, відповідно до якого працівнику надається відпустка без збереження заробітної плати на період проведення антитерористичної операції у відповідному населеному пункті з урахуванням часу, необхідного для повернення до місця роботи, але не більш як сім календарних днів після прийняття рішення про припинення антитерористичної операції.
Така відпустка надається за бажанням працівника в обов’язковому порядку.
Законом № 120 доповнено категорії працівників, які мають право на відпустку на підставі статті 19 Закону про відпустки. Відтепер, право на відпустку також матимуть: мати інваліда з дитинства підгрупи А I групи, батько такої дитини, який виховує її без матері, а також особа, яка взяла під опіку інваліда з дитинства підгрупи А I групи.
Відповідні зміни внесено й до Кодексу законів про працю України (ст. 83, 182-1).
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.