
Пенсійний фонд України надав великим страхувальникам та страхувальникам з централізованими бухгалтеріями доступ для кадровиків для введення інформації про трудові відносини.
Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ
Страхувальник в особистому кабінеті у пункті меню «Відділ кадрів» може ввести дані спеціаліста з кадрів, що буде розміщати на порталі відомості про трудові відносини робітників.
Страхувальник побачить на порталі список працівників відділу кадрів з полями:
Для доповнення списку спеціалістів відділу кадрів призначено кнопку «Додати», по якій відкривається форма введення даних нового кадрового спеціаліста.
Спеціаліст відділу кадрів зможе увійти в кабінет юридичної особи, щоб переглянути відомості про трудові відносини робітників страхувальника та ввести нові дані, зокрема, завантажити сканкопії трудових книжок працівників.
Щоб надати кадровику доступ до порталу, необхідно:
Виготовити кваліфікований електронний підпис посадової особи від підприємства, яке подає звіти по ЄСВ за найманих працівників.
Керівнику або головному бухгалтеру ввести дані працівника на порталі.
Працівнику зайти на портал за допомогою електронного підпису, як юридична особа.
По кожному працівнику завантажити скановані копії оригіналів трудових книжок.
За інформацією
Головного управління ПФУ в Тернопільській області
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.