Пенсійний фонд України надав великим страхувальникам та страхувальникам з централізованими бухгалтеріями доступ для кадровиків для введення інформації про трудові відносини.
Як спростити передавання сканкопій трудових книжок на вебпортал ПФУ
Страхувальник в особистому кабінеті у пункті меню «Відділ кадрів» може ввести дані спеціаліста з кадрів, що буде розміщати на порталі відомості про трудові відносини робітників.
Страхувальник побачить на порталі список працівників відділу кадрів з полями:
РНОКПП;
ПІБ;
статус (діючий; не діючий);
можливість блокування та розблокування користувача.
Для доповнення списку спеціалістів відділу кадрів призначено кнопку «Додати», по якій відкривається форма введення даних нового кадрового спеціаліста.
Спеціаліст відділу кадрів зможе увійти в кабінет юридичної особи, щоб переглянути відомості про трудові відносини робітників страхувальника та ввести нові дані, зокрема, завантажити сканкопії трудових книжок працівників.
Щоб надати кадровику доступ до порталу, необхідно:
Виготовити кваліфікований електронний підпис посадової особи від підприємства, яке подає звіти по ЄСВ за найманих працівників.
Керівнику або головному бухгалтеру ввести дані працівника на порталі.
Працівнику зайти на портал за допомогою електронного підпису, як юридична особа.
По кожному працівнику завантажити скановані копії оригіналів трудових книжок.
За інформацією