
В Україні забороняється порушення принципу рівності прав і можливостей та обмеження прав працівників залежно від статі.
Дискримінація на робочому місці та як їй запобігти: приклади з судової практики
Дискримінація за ознакою статі може проявлятись таким чином:
– розподіл на «жіночі» і «чоловічі» професії та види робіт;
– фактична заборона отримання професійної підготовки чи навчання за ознакою статі;
– розрив у заробітній платі жінок та чоловіків на 25% у межах однієї галузі чи професії;
– неформальна зайнятість без соціальних виплат і пільг, що обмежує права жінок на отримання допомоги у зв’язку з вагітністю та пологами;
– ставлення до жінок як до другорядних працівників;
– дискримінація, пов’язана з вагітністю та зобов’язаннями з догляду за дитиною;
– відмова працівнику у суміщенні робочого графіку з сімейними обов’язками.
За інформацією Держпраці
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.