Наказом Міністерства юстиції України від 10.12.2014 № 2095/5 доповнено наказ Мін’юсту України «Про затвердження Вимог щодо написання найменування юридичної особи або її відокремленого підрозділу» від 05.03.2012 № 368/5
Наказом Міністерства юстиції України від 10.12.2014 № 2095/5 доповнено наказ Мін’юсту України «Про затвердження Вимог щодо написання найменування юридичної особи або її відокремленого підрозділу» від 05.03.2012 № 368/5 (далі — Вимоги).
Наказом Мін’юсту від 10.12.2014 № 2095/5, передбачено, що:
- найменування адвокатського бюро повинно включати прізвище адвоката, який його створив;
- юрособі, якій в установленому Законом України «Про волонтерську діяльність» від 19.04.2011 № 3236-VI порядку не надано статус волонтерської організації, забороняється будь-яке використання слів «волонтерська організація» у своєму найменуванні та діяльності;
- найменування «холдингова компанія» («державна холдингова компанія») та утворені на його основі словосполучення можуть використовуватися лише тими суб'єктами господарювання, установчі документи та діяльність яких відповідають вимогам Закону України «Про холдингові компанії в Україні». Інші суб’єкти господарювання не мають права використовувати у своїх найменуваннях такі словосполучення.
Зокрема, документом передбачено, що великі та малі літери, які використовуватимуться в установчих документах і при заповненні реєстраційної картки, вважаються тотожними. Ця норма почне діяти з дня офіційного опублікування наказу.
Зміни до Вимог набирають чинності з дня офіційного опублікування, крім пункту 1 цього наказу, який набирає чинності через два тижні з дня офіційного опублікування наказу.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.