Як проводити конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу дошкільної освіти

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
експерт з трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ
Діє Типове положення, яке визначає загальні засади, як його проводити

МОН наказом від 06.01.2025 № 9 затвердив Типове положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу дошкільної освіти (далі — Типове положення). Його розробили для реалізації Закону України «Про дошкільну освіту» від 06.06.2024 № 3788-ІХ.

Типове положення застосовується до вакантних посад, та не поширюється на керівників закладів дошкільної освіти, з якими уклали безстрокові трудові договори до 25 лютого 2025 року.

Засновник закладу дошкільної освіти (далі — ЗДО) або уповноважений ним орган управління у сфері освіти приймає рішення про проведення конкурсу упродовж 10 робочих днів:

  • з дня, коли припинив трудовий договір (контракт) з керівником ЗДО чи визнав попередній конкурс таким, що не відбувся, якщо його проводили;
  • з моменту державної реєстрації нового ЗДО.

Також таке рішення прийматимуть не менше ніж за 2 місяці до закінчення терміну строкового трудового договору (контракту), що уклали з керівником ЗДО.

Типове положення визначає:

  • порядок формування конкурсної комісії та організації її роботи під час засідань, завдання, права і обов'язки голови та членів конкурсної комісії;
  • інформацію, що має містити оголошення про проведення конкурсу;
  • документи, які подаватиме особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі;
  • етапи, в які проводитимуть конкурс.

Засновник або орган управління у сфері освіти призначатиме переможця конкурсу на посаду та укладатиме з ним строковий трудовий договір (контракт) протягом двох робочих днів після того, як переможець конкурсу надасть всі необхідні документи для призначення на посаду. Граничний строк, щоб призначити переможця — не пізніше ніж місяць із дня, коли особу визначили переможцем конкурсу.

Засновник ЗДО на підставі Типового положення має розробити і затвердити власне положення про конкурс на посаду керівника ЗДО.

 

 

Опановуємо уніфіковані форми документів за новим збірником від Державної архівної служби

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
64

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
189

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
14741

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
9747

Позитивний HR-бренд: ключ до успіху

У сучасному бізнес-середовищі компанії, які прагнуть досягти високих результатів, повинні не лише конкурувати за клієнтів, а й активно залучати та утримувати талановитих працівників. Однак у конкурентному світі здобуття кваліфікованих кадрів є не менш важливим завданням. Ось тут на допомогу приходить HR-бренд — стратегічний підхід до формування репутації компанії як роботодавця. Як створити та підтримувати позитивний імідж компанії — у статті.
149

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді