Як проводити конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу дошкільної освіти

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
експерт з трудового законодавства Експертус Кадри Цифрового видавництва Експертус, Київ
Діє Типове положення, яке визначає загальні засади, як його проводити

МОН наказом від 06.01.2025 № 9 затвердив Типове положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу дошкільної освіти (далі — Типове положення). Його розробили для реалізації Закону України «Про дошкільну освіту» від 06.06.2024 № 3788-ІХ.

Типове положення застосовується до вакантних посад, та не поширюється на керівників закладів дошкільної освіти, з якими уклали безстрокові трудові договори до 25 лютого 2025 року.

Засновник закладу дошкільної освіти (далі — ЗДО) або уповноважений ним орган управління у сфері освіти приймає рішення про проведення конкурсу упродовж 10 робочих днів:

  • з дня, коли припинив трудовий договір (контракт) з керівником ЗДО чи визнав попередній конкурс таким, що не відбувся, якщо його проводили;
  • з моменту державної реєстрації нового ЗДО.

Також таке рішення прийматимуть не менше ніж за 2 місяці до закінчення терміну строкового трудового договору (контракту), що уклали з керівником ЗДО.

Типове положення визначає:

  • порядок формування конкурсної комісії та організації її роботи під час засідань, завдання, права і обов'язки голови та членів конкурсної комісії;
  • інформацію, що має містити оголошення про проведення конкурсу;
  • документи, які подаватиме особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі;
  • етапи, в які проводитимуть конкурс.

Засновник або орган управління у сфері освіти призначатиме переможця конкурсу на посаду та укладатиме з ним строковий трудовий договір (контракт) протягом двох робочих днів після того, як переможець конкурсу надасть всі необхідні документи для призначення на посаду. Граничний строк, щоб призначити переможця — не пізніше ніж місяць із дня, коли особу визначили переможцем конкурсу.

Засновник ЗДО на підставі Типового положення має розробити і затвердити власне положення про конкурс на посаду керівника ЗДО.

 

 

Інтеграція ветерана в колектив: як налагодити комунікацію та співпрацю

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66915

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
236

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
368

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
401

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15608

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді