Міноборони оновило сервіс щодо направлень на ВЛК в Резерв+

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Автор
експерт із трудового законодавства, Київ
Електронні направлення тепер містять дату медогляду

Міноборони оновило сервіс шодо направлень на ВЛК в Резерв+

КМУ підтримав електронні направлення на ВЛК

3 березня 2025 року заступник міністра оборони Катерина Черногоренко на своїй сторінці у фейсбук повідомила про оновлення у застосунку Резерв+.

Йдеться про електронні направлення на медогляд військово-лікарською комісією (ВЛК). Якщо сформувати таке направлення в останній версії застосунку, воно міститиме дату прибуття на медогляд. Це дасть змогу пройти медогляд ВЛК без візиту до територіального центру комплектування та соціальної підтримки та черг. Громадяни зможуть звернутися до визначеного медзакладу у чітку дату та пройти огляд у конкретні терміни.

Також електронні направлення тепер доступні всім військовозобов’язаним, які:

  • самостійно виявили бажання пройти медогляд ВЛК;
  • вже отримали паперову повістку на такий медогляд.

Щоб отримати направлення, достатньо оформити запит у Резерв+.

додаток

Перевірки 2025: Держпраці + ТЦК, мобінг

Статті за темою

Усі статті за темою

Робота під час повітряної тривоги

Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
9795

Як перевірити актуальність даних у Резерв+ перед звітністю

Система «Резерв+» — це ключовий інструмент для ведення військового обліку на підприємстві. Вона дозволяє кадровикам своєчасно подавати інформацію про працівників до територіальних центрів комплектування. Саме тому перевірка даних у Резерв+ перед звітністю є критично важливою. Як відбувається перевірка актуальності військового обліку, оновлення даних у Резерв+ та контроль даних у системі Резерв+ — читайте у статті
170

Що таке «Резерв+» і як кадровику працювати з цією системою

В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
3210

Взаємодія підприємства з ТЦК: типові запити та як правильно відповідати

У зв’язку із воєнним станом, взаємодія підприємства з ТЦК стала обов’язковою частиною кадрової роботи. Територіальні центри комплектування дедалі частіше надсилають роботодавцям запити щодо військового обліку працівників. Для підприємства це не формальність: неправильні або несвоєчасні відповіді можуть призвести до адміністративної та фінансової відповідальності. У чому полягає взаємодія підприємства з ТЦК та на які типові запити ТЦК слід звернути особливу увагу — у статті
5423

Відпустка заброньованого працівника за кордоном

Питання виїзду за кордон у період воєнного стану в Україні залишається актуальним, особливо для тих, хто підлягає бронюванню. Відпустка заброньованого за кордоном — це складна і багатогранна тема, яка вимагає уважного аналізу законодавчих змін та практичних механізмів реалізації такого виїзду
11935

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді