У Верховній Раді зареєстровано законопроект «Про внесення зміни до Розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України (щодо встановлення строку для затвердження розмірів посадових окладів (тарифних ставок) для працівників бюджетної сфери)» від 01.12.2014 № 1126
У Верховній Раді зареєстровано законопроект «Про внесення зміни до Розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України (щодо встановлення строку для затвердження розмірів посадових окладів (тарифних ставок) для працівників бюджетної сфери)» від 01.12.2014 № 1126 (далі — Законопроект).
Задля уникнення порушень соціально-економічних прав і законних інтересів працівників бюджетної сфери, недопущення зростання соціальної напруги в колективах бюджетних організацій, зокрема, серед працівників освіти, науки, охорони здоров’я та культури на розгляд Верховної Ради подано Законопроект, яким передбачається встановлення строку виконання Кабінетом Міністрів України повноважень, передбачених чинним законодавством, щодо встановлення розмірів посадових окладів працівників установ та організацій, що фінансуються з бюджету, на 2015 рік і наступні роки.
Так, Розділ VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України пропонується доповнити пунктом 17, яким передбачити, що Кабінет Міністрів України щорічно протягом чотирнадцяти календарних днів після набрання чинності Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік затверджуватиме розміри посадових окладів (тарифних ставок) для штатного розпису працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери, у т. ч. розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду.
До відома
Проведення політики у сферах праці та зайнятості населення забезпечує Кабінет Міністрів України (пункт 3 частини першої статті 116 Конституції України). Зокрема, частиною другою статті 8 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР передбачено, що умови розміру оплати праці працівників установ і організацій, що фінансуються з бюджету, визначаються Кабінетом Міністрів України.
Кадрова служба — це стратегічний елемент успішної компанії. Вона формує команду, розвиває її та створює умови для високої результативності. Ефективність HR-функції можна забезпечити лише через системний аналіз кадрових процесів та регулярну оцінку її роботи. Компанії, що приділяють увагу професійному управлінню персоналом, отримують стійкі конкурентні переваги, підвищену продуктивність та позитивний імідж роботодавця
Як саме роботодавець має інформувати працівників, що працюють за строковими договорами про можливість укласти безстроковий договір, роз'яснюємо у статті
Сучасна кадрова робота стрімко переходить у цифровий формат. Воєнний стан, державний контроль і зростаючі вимоги до збереження даних роблять електронні інструменти кадровика не просто зручністю, а необхідністю. Паперові журнали, картки й накази більше не відповідають темпам сьогодення — на зміну їм приходять цифрові кадрові сервіси та електронна кадрова система, що автоматизують рутину, мінімізують ризики помилок і забезпечують надійне зберігання даних. Усе про цифрові інструменти для кадровика — у статті
Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.