У Верховній Раді зареєстровано законопроект «Про внесення зміни до Розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України (щодо встановлення строку для затвердження розмірів посадових окладів (тарифних ставок) для працівників бюджетної сфери)» від 01.12.2014 № 1126
У Верховній Раді зареєстровано законопроект «Про внесення зміни до Розділу VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України (щодо встановлення строку для затвердження розмірів посадових окладів (тарифних ставок) для працівників бюджетної сфери)» від 01.12.2014 № 1126 (далі — Законопроект).
Задля уникнення порушень соціально-економічних прав і законних інтересів працівників бюджетної сфери, недопущення зростання соціальної напруги в колективах бюджетних організацій, зокрема, серед працівників освіти, науки, охорони здоров’я та культури на розгляд Верховної Ради подано Законопроект, яким передбачається встановлення строку виконання Кабінетом Міністрів України повноважень, передбачених чинним законодавством, щодо встановлення розмірів посадових окладів працівників установ та організацій, що фінансуються з бюджету, на 2015 рік і наступні роки.
Так, Розділ VI «Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України пропонується доповнити пунктом 17, яким передбачити, що Кабінет Міністрів України щорічно протягом чотирнадцяти календарних днів після набрання чинності Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік затверджуватиме розміри посадових окладів (тарифних ставок) для штатного розпису працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери, у т. ч. розмір посадового окладу (тарифної ставки) працівника першого тарифного розряду.
До відома
Проведення політики у сферах праці та зайнятості населення забезпечує Кабінет Міністрів України (пункт 3 частини першої статті 116 Конституції України). Зокрема, частиною другою статті 8 Закону України «Про оплату праці» від 24.03.1995 № 108/95-ВР передбачено, що умови розміру оплати праці працівників установ і організацій, що фінансуються з бюджету, визначаються Кабінетом Міністрів України.
Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.