Військовий облік у разі повторного прийому на роботу

1985
Автор
порталу «Кадровик-01»

Запитання

Як правильно подати інформацію до списків персонального військового обліку, якщо працівника звільнили і знову прийняли на роботу?

Відповідь

Якщо протягом року працівника звільнили і знову прийняли на роботу, не потрібно створювати новий запис в окремому рядку. Зміни необхідно відобразити у попередньому записі. 

Повторне прийняття на роботу військовозобов'язаного: дії кадровика

Зі списків персонального військового обліку інформацію про звільнених не видаляють до кінця календарного року. У разі звільнення з роботи, навчання військовозобов’язаного, резервіста проставляють відмітку «Звільнено». 

Якщо протягом календарного року працівника знову прийняли на роботу, необхідно: 

1) звірити відомості за пунктами 1—16 Списку; 

2) внести у пункт 17 назву посади, дату й номер наказу про прийняття на роботу нижче останнього запису; 

3) внести у пункт 18 дату й номер повідомлення до ТЦК.

додаток

Емоційний інтелект кадровика: як будувати відносини з керівником та колективом

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Працівники за кордоном і Резерв+: облік та нюанси

Масовий виїзд працівників за межі України створив нові виклики для роботодавців, особливо у сфері військового обліку. Навіть якщо співробітник працює дистанційно або тимчасово перебуває за кордоном, обов’язки підприємства вести військовий облік працівників за кордоном залишаються незмінними. Запровадження електронної системи «Резерв+» суттєво змінило підхід до обліку військовозобов’язаних, і кадровикам необхідно розуміти, як вести облік військовозобов’язаних за кордоном, щоб уникнути порушень
674

Робота під час повітряної тривоги

Праця під час повітряної тривоги — новий виклик воєнного стану як для працівників, так і для роботодавців. Цей досвід потребує адаптації, гнучкості та розуміння нових реалій. Яка оплата праці під час повітряної тривоги? Як діяти, якщо звучить сигнал повітряна тривога до початку робочого часу? Чи законною є вимога роботодавця працювати під час повітряної тривоги? Відповіді — у статті.
10542

Як перевірити актуальність даних у Резерв+ перед звітністю

Система «Резерв+» — це ключовий інструмент для ведення військового обліку на підприємстві. Вона дозволяє кадровикам своєчасно подавати інформацію про працівників до територіальних центрів комплектування. Саме тому перевірка даних у Резерв+ перед звітністю є критично важливою. Як відбувається перевірка актуальності військового обліку, оновлення даних у Резерв+ та контроль даних у системі Резерв+ — читайте у статті
382

Що таке «Резерв+» і як кадровику працювати з цією системою

В умовах воєнного стану та підвищеної уваги до військового обліку держава запровадила новий цифровий інструмент — систему «Резерв+». Вона покликана спростити ведення обліку військовозобов’язаних на підприємствах, зробити його більш прозорим і автоматизованим. Для кадровиків ця система стає ключовим інструментом, адже від коректного ведення обліку залежить як внутрішній порядок у компанії, так і відсутність штрафних санкцій під час перевірок. Як кадровику користуватися Резерв+ та які можливості Резерв+ для підприємств — у статті
3635

Взаємодія підприємства з ТЦК: типові запити та як правильно відповідати

У зв’язку із воєнним станом, взаємодія підприємства з ТЦК стала обов’язковою частиною кадрової роботи. Територіальні центри комплектування дедалі частіше надсилають роботодавцям запити щодо військового обліку працівників. Для підприємства це не формальність: неправильні або несвоєчасні відповіді можуть призвести до адміністративної та фінансової відповідальності. У чому полягає взаємодія підприємства з ТЦК та на які типові запити ТЦК слід звернути особливу увагу — у статті
5887