Дані в електронному реєстрі лікарняних

1363
Автор
порталу «Кадровик-01»

Запитання

Хто та яку інформацію вливає до Е-реєстру?

Відповідь

Е-реєстр працює на базі Державного реєстру загальнообов’язкового соцстрахування. Набір функціоналу стандартний — накопичення, зберігання та використання е-даних. Інформація надходитиме із п’яти джерел.

 

1.

Електронна система охорони здоров’я — про медичні висновки

На їх підставі формуватимуть листок непрацездатності (далі – ЛН).

2.

ФСС повідомлятиме:

  • про результати перевірки обґрунтованості видавання та продовження листків непрацездатності застрахованим особам;
  • суми допомоги на підставі ЛН;
  • відмову надати допомогу з тимчасової непрацездатності;
  • зміни причини непрацездатності та їх підстави;
  • направлення на лікування та (або) надання реабілітаційної допомоги у відділенні санаторно-курортного закладу після перенесених захворювань і травм безпосередньо зі стаціонару закладу охорони здоров’я (ЗОЗ) або реабілітаційного закладу, відділення, підрозділу із зазначенням дат початку і закінчення лікування (надання) реабілітаційної допомоги, дати й номера договору, назви санаторно-курортного закладу.

3.

Страхувальники надаватимуть інформацію:

  • про суму оплати перших п’яти днів тимчасової непрацездатності й суму допомоги з тимчасової непрацездатності, що нарахували та виплатили на підставі ЛН;
  • відмову в оплаті перших п’яти днів тимчасової непрацездатності та (або) наданні застрахованій особі допомоги з тимчасової непрацездатності;
  • наявність у застрахованої особи статусу, що дає право на стовідсоткові лікарняні;
  • наявність у членів сім’ї застрахованої особи, які потребують догляду, статусу постраждалого внаслідок Чорнобильської катастрофи, інвалідності.

4.

Органи опіки та піклування

повідомлятимуть відомості про факт усиновлення дитини застрахованими особами протягом двох місяців із дня її народження, зазначеного у свідоцтві про народження.

5.

Централізований банк даних з проблем інвалідності

надаватиме інформацію про встановлення медико-соціальною експертною комісією групи інвалідності (зміни групи інвалідності, підтвердження раніше встановленої групи інвалідності), невстановлення групи інвалідності під час повторного огляду.

 

Хочу навчатися

Як провести скорочення чисельності та штату

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Тренди управління персоналом: від адаптивності до інклюзивності

Управління персоналом сьогодні стикається з безліччю нових викликів і змін, що пов’язані з глобальними економічними, соціальними та технологічними трансформаціями. Тренди у сфері управління персоналом мають величезний вплив на те, як компанії взаємодіють зі своїми працівниками, як вони адаптуються до змін у світі праці та як створюють сприятливе робоче середовище. Усе про технології та підходи роботи кадрових служб — у статті.
135

Як ознайомити працівників з кадровими документами під особистий підпис

Ви можете обрати із трьох способів ознайомлення працівників із документом. Який саме обрати — залежить від кількості місця в документі та кількості працівників, що мають підписати його
93402

Курси кадровиків

Здобувати освіту онлайн — не лише тренд, а й спосіб зекономити час і кошти на дорогу, підлаштувати під себе розклад і перейняти досвід від кращих фахівців у своїй галузі. Які дистанційні курси для кадровиків обрати?
19108

Як ФОП має зберігати кадрові документи

ФОП має забезпечити збереженість документів із кадрових питань. Утім, нормативні вимоги щодо зберігання документів визначені тільки для підприємств, установ та організацій
5786