Печатка на титульному аркуші трудової працівника: що врахувати
Запитання
На титульному аркуші трудової немає печатки. Підприємство, яке видало документ, змінило назву, чи можна поставити печатку з новою назвою?
Відповідь
Роботодавець, який заповнює титульний аркуш трудової книжки, керується пунктами 2.11 та 2.12 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, що затвердили Мінпраці, Мін’юст, Мінсоцзахисту наказом від 29.07.1993 № 58 (далі — Інструкція № 58).
Титульний аркуш трудової книжки підписує особа, відповідальна за видачу трудових книжок, і після цього ставить печатку підприємства або печатку відділу кадрів, на якому вперше заповнили трудову книжку (п. 2.12 Інструкції № 58).
За правильними відповідями ми зарахуємо частину курсів, і програма скоротиться
Потім у трудову книжку вносимо відомості, наведені в пункті 2.19 Інструкції № 58. Лише після цього вносимо
. У графі 3 розділу «Відомості про роботу» як заголовок пишемо повне найменування підприємства (п. 2.14 Інструкції № 58).
Якщо підприємство не відмовилося від печатки, то назва підприємства на печатці на титульному аркуші трудової книжки збігається з назвою підприємства на першому робочому місці. Коли працівник у подальшому оформлятиме пенсію або роботодавець передасть сканкопію трудової книжки на портал ПФУ, посадова особа Пенсійного фонду, ймовірніше за все, звірить, чи відповідає печатка на титульному аркуші трудової книжки назві підприємства на першому робочому місці. Якщо виявить розбіжність, може вказати про це в зауваженні. Тому наразі залиште все, як є.