Відповідь
Наказ потрібен, але не про використання ДСТУ, а про затвердження нової інструкції з діловодства.
Зразки документів за ДСТУ 4163:2020
Щоб увести вимоги національного стандарту ДСТУ 4163:2020 в діловодну практику, спочатку розробіть нову інструкцію з діловодства, затвердіть її наказом. Доручіть в наказі:
- адміністратору системи — розмістити інструкцію на внутрішньому вебресурсі підприємства;
- секретарю, іншій особі, відповідальній за діловодство, — ознайомити з інструкцією працівників, які створюють службові документи, провести внутрішній семінар про нові правила документування.
Одне з найпопулярніших запитань, що надходять до нашої редакції
Щоби розробити нову інструкцію з діловодства, радимо створити робочу групу. До групи уведіть представників служби діловодства, кадрової та юридичної служб, бухгалтерії. Звісно, члени робочої групи мають спочатку самі опанувати нові вимоги, ознайомитися з текстом стандарту.
Не радимо керуватися власне стандартом без фіксування його вимог в інструкції з діловодства. ДСТУ 4163:2020 встановлює вимоги до оформлення організаційно-розпорядчих документів. Вимоги різні — є імперативні, коли треба робити тільки так, як скеровує стандарт, а є варіативні — коли підприємство самостійно обирає варіант оформлення певного реквізиту та фіксує його в інструкції з діловодства.
Дивитися приклад
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.