Чи обов’язково складати Положення про відділи?

4444

Запитання

На підприємстві прийнято рішення створити відділи. Чи обов’язково складати Положення про відділи?

Відповідь

Так, Положення про підрозділи складати обов’язково:

Функції, права та обов’язки структурних підрозділів підприємства визначаються положеннями про них, які затверджуються в порядку, визначеному статутом підприємства або іншими установчими документами (ст. 64 Господарського кодексу України).

Докладніше — у консультаціях:

Відновлення бронювання у Дії

Останні новини

Усі новини

Статті за темою

Усі статті за темою

Положення про структурний підрозділ підприємства

Як правильно написати положення про структурний підрозділ підприємства, визначити виконавців, які підготують його проєкт, що взяти за основу положення, як майбутнього локального акту підприємства, — на ці та інші запитання щодо підготовки положень про структурні підрозділи відповіді знайдете у статті
83534

Положення про службові відрядження працівників

Для забезпечення трудової дисципліни працівниками, що направляються у відрядження, а також урегулювання організаційних та фінансових питань, пов’язаних із відрядженнями, радимо розробити Положення про відрядження (далі — Положення).
55121

Положення про проведення атестації працівників підприємства

Алгоритм проведення атестації працівників підприємства залежить від того, чи укладено на підприємстві колективний договір. Якщо колективний договір все ж таки є, його норми щодо атестації працівників мають бути продубльовані у Положенні про проведення атестації працівників.
10400

Положення про преміювання працівників: зразок

За відсутності колективного договору в організації має бути розроблено інший нормативний акт з питань оплати праці. Наприклад, положення про преміювання за підсумками роботи за місяць, квартал тощо. Примірний зразок положення про преміювання знайдете у статті.
41153