Мобінг: зони відповідальності роботодавця
Державна служба України з питань праці після тривалої інформаційної кампанії щодо роз'яснення поняття мобінгу та боротьби з ним розповіла про ще один різновид цькування на роботі — босінг. У відомстві дали таке визначення:
Босінг (від англ. boss) — це вид мобінгу, коли його ініціатором є керівник.
Держпраці навела перелік дій, які можуть бути формами босінгу. Це
- відкрита вербальна агресія (постійне висловлення претензій, сумнівів щодо професіоналізму, безпідставні звинувачення та провокації, грубість, перебивання, позбавлення права висловлювати власну точку зору, постійна незгода з аргументами працівника);
- навмисне поширення чуток, пліток та неправдивої інформації задля руйнування репутації особи;
- доручення роботи, яка не входить до компетенції працівника, постановка нереальних термінів виконання;
- умисна повільність в ухваленні рішень, які стосуються роботи підлеглого, навмисне скорочення термінів виконання доручень;
- умисне приховування повної та достовірної інформації, що заважає виконувати доручення і дає приводи для звинувачень у некомпетентності;
- соціальна ізоляція (ігнорування, невизнання результатів роботи, оголошення бойкоту, відмова у спілкуванні, заборона колективу спілкуватися та допомагати працівнику);
- переміщення робочого місця задля морального гноблення.
Вам також може стати у пригоді:
У Держпраці додали, що одним з основних чинників босінгу є тіньова зайнятість, адже це робить становище працівника більш вразливим та позбавляє дієвих механізмів захисту прав.
За матеріалами Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.