Непроведення розслідування підвищує ризики травматизму
Головною метою провадження державної політики у сфері охорони праці є створення безпечних і здорових умов праці та запобігання нещасним випадкам і професійним захворюванням (Закон України «Про охорону праці»).
Визначаємо посади та функції для служби охорони праці
Основою державної політики при цьому є пріоритет життя та здоров’я працівників, а відповідальність за створення належних умов праці цілком покладається на роботодавця. Працівникам має гарантуватися соціальний захист та відшкодування шкоди внаслідок нещасного випадку чи професійного захворювання.
Водночас у Держпраці нарікнули на приховування нещасних випадків.
Прихований нещасний випадок — такий, про який роботодавець, потерпілий або працівник, який його виявив, не повідомили у встановлений строк відповідним органам та установам, або нещасний випадок, розслідування якого не проведено.
Відповідаємо на запитання:
Такі ситуації призводять до кількох негативних наслідків:
- зростає загроза повторного нещасного випадку;
- потерпілі позбавляються відшкодування.
За матеріалами Східного міжрегіонального управління Державної служби України з питань праці
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.