Накази з основної діяльності

UA RU
Традиційно накази з основної діяльності готує та формує у справи служба діловодства або бухгалтерська служба. Накази з основної діяльності включаються до номенклатур справ цих підрозділів та зберігаються в них.

Проекти деяких наказів організаційного характеру (наприклад, про організацію підвищення кваліфікації працівників, затвердження положення про оплату праці, про організацію роботи з підготовки проекту колективного договору) можуть готуватися кадровою службою. Оригінали таких наказів зберігатимуться у справі з наказами з основної діяльності у службі діловодства (в бухгалтерії), а служба кадрів отримуватиме та зберігатиме копії наказів у справі, передбаченій номенклатурою справ кадрової служби.

Накази з основної діяльностіДізнайтеся до якої групи належать накази з охорони праці

Накази з основної діяльності видаються з таки питань:

  • утворення, реорганізація, удосконалення структури, ліквідація, перейменування, зміна діяльності підприємства або його структурних підрозділів, постійно діючих та тимчасових колегіальних органів і комісій (наприклад, про створення ліквідаційної комісії; про зміни у складі дирекції; про делегування представників адміністрації до комісії із соціального страхування);
  • організація розпорядчої діяльності, планування, фінансування, ціноутворення, звітність, організація праці, встановлення правил експлуатації основних засобів, виробнича діяльність тощо;
  • зміна графіка роботи підприємства, зміна істотних умов праці на підприємстві в цілому або для окремих категорій працівників у зв’язку зі змінами в організації виробництва і праці;
  • оформлення результатів роботи колегіальних органів, комісій; затвердження локальних нормативних актів підприємства (положення, порядки, інструкції тощо), введення їх в дію, внесення змін до них (наприклад, наказ про затвердження та введення в дію інструкції з кадрового діловодства у ТОВ «Райдуга»; наказ про затвердження Положення про порядок обробки та захисту персональних даних);
  • розподіл функцій між працівниками (наприклад, наказ про перерозподіл обов’язків між керівництвом підприємства);
  • делегування повноважень (наприклад, наказ про делегування права підпису наказів про короткострокові відрядження по Україні першому заступнику директора);
  • призначення відповідальних (наприклад, наказ про призначення відповідального за організацію роботи із захисту персональних даних на підприємстві);
  • скасування попередніх наказів з основної діяльності у зв’язку із завершенням строку їх дії, звільненням або переведенням на іншу посаду відповідальних працівників тощо;
  • інші питання, що потребують правового оформлення.

Накази з основної діяльностіВам стане у пригоді: Журнал реєстрації наказів з кадрових питань

Строк зберігання наказів з основної діяльності:

  • постійно — на підприємствах, в організаціях, в діяльності яких утворюються документи Національного архівного фонду (НАФ);
  • до ліквідації організації — на підприємствах, в організаціях, в діяльності яких не утворюються документи НАФ.

Журнал реєстрації наказів з основної діяльності

Усі накази реєструють у окремих реєстраційних формах, залежно від того, до якої групи наказів належить той чи той наказ.

Тобто накази з основної діяльності мають бути зареєстровані з Журналі реєстрації наказів з основної діяльності (скачати шаблон)


Стаття підготовлена за матеріалами журналу "Кадровик-01"

зміст

Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»

Запрошуємо на вебінар «10 кейсів з військового обліку, на які не знайдете відповідь у законодавстві», який відбудеться 7 березня. Спікер — юрист, сертифікований експерт з військового обліку Юлія Видиборець. У програмі — обов’язки відповідального за ведення військового обліку, оповіщення про виклик до ТЦК працівників, які відсутні через відрядження, відпустку, хворобу, призупинення трудового договору. Також відповіді на важливі питання: як вести списки персонального військового обліку: сумісники, працівники, яким виповнилося 27 років, працівники, які відмовляються надати інформацію, як роботодавцям реагувати на вимоги ТЦК та СП, який документ підтверджує, що працівник був у ТЦК, чи вимагати його від працівника.

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся Система «Експертус Кадри» святкує День народження

10 кейсів з військового обліку, на які не знайдете відповідь у законодавстві

Останні новини

Усі новини

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді