Бланк табеля обліку робочого часу
Обов’язок роботодавця — забезпечити правдивий облік виконуваної працівником роботи. Складова обов’язку — обліковувати, як працівники використовують робочий час. Інструмент — бланк табелю обліку використання робочого часу.
Бланк табелю робочого часу — це документ, що спрощує облік робочих годин. Бланк табеля обліку використання робочого часу може бути як паперовим, так і електронним і допомагає керівництву контролювати відвідування, робочі години та відпустки працівників. Бланк табелю обліку робочого часу має внормовану форму (форма П-5). Форма статистики П-5 (бланк табеля використання робочого часу) затверджена у Наказі Держстату від 05.12.2008 № 489.
Облік використання робочого часу: алгоритм зі зразками
Табелі ведуть щомісяця на всіх працівників. Форма П-5 (бланк) — підстава нарахувати зарплату працівнику, а ще джерело відомостей для державних статистичних спостережень із праці.
Табель обліку робочого часу (типова форма № П-5)
Такий бланк (табель обліку робочого часу), що затверджений у наказі — не догма. Радше — простір для дій кадровика. Адаптуйте форму № П-5 під потреби підприємства.
Табель обліку робочого часу (бланк 2025 року)
Форми табелів обліку робочого часу у 2025 році можуть варіюватися в залежності від специфіки діяльності підприємства та законодавчих змін. Однак, враховуючи досить стабільне законодавство з цього питання, зокрема Наказ Держстату від 05.12.2008 № 489, що затверджує форму статистики П-5 (бланк табеля використання робочого часу), Ви можете користуватися вищенаведеним зразком. А щоб завжди бути в курсі нормативних новинок у сфері обліку робочого часу — слідкуйте за нашим порталом.