Як подати заяву чи скаргу до Міноборони — поради для різних ситуацій
Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води
Міністерство оборони України нагадало, що всі громадяни мають гарантоване Конституцією право звертатися до уряду і міністерств зі скаргами або пропозиціями. У МОУ для цього сформоване Управління по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації.
Чи підлягають розгляду анонімні звернення громадян
У відомстві розрізняють такі види звернень:
- пропозиції (зауваження) — висловлення порад, рекомендацій, думок щодо врегулювання суспільних відносин;
- заяви (клопотання) — прохання посприяти в реалізації законних прав та інтересів громадян чи ж повідомлення про порушення чи недоліки в роботі (клопотання мають на меті визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо);
- скарги — вимоги поновити права і захистити законні інтереси громадян, порушені внаслідок дій або бездіяльності відомства чи його посадових осіб.
Звернення можуть бути як індивідуальними, так і колективними, подавати їх можуть не лише громадяни України, а й іноземці, які законно перебувають в країні. Втім, є обмеження: військові та правоохоронці можуть звертатися лише з питань, не пов’язаних з їхньою службою.
Для якомога ефективнішого розгляду звернення у Міноборони радять дотримуватися певних вимог: Так, письмове звернення (надсилають звичайною або електронною поштою) має обов'язково містити інформацію про дату подання, прізвище, ім’я та по батькові заявника, його адресу та особистий підпис.
Прикметно, що у разі електронного звернення необхідно додати до листа копію звернення на папері з власноручним підписом. А от електронний підпис при цьому не знадобиться.
Такі звернення подають за фізичною чи електронною адресою:
- просп. Повітряних Сил, 6, м. Київ, 03049;
- [email protected].
Також громадяни можуть звертатися через Урядовий контактний центр, де в особистому кабінеті можна буде відстежувати хід розгляду.
Порядок знищення документів на підприємстві
Якщо ж бажаєте обрати усний формат, слід дзвонити за номерами:
- 1512 («гаряча лінія» Міноборони);
- 1545 («гаряча лінія» Кабінету Міністрів);
- +38 (044) 284 1915 («гаряча лінія» уряду для дзвінків із-за кордону).
Крім того, в робочі дні Управління по роботі зі зверненнями громадян та доступу до публічної інформації проводить особистий прийом громадян в порядку черги (вул. Грушевського, 30/1, м. Київ, 01021).
Усі звернення отримують реєстраційний номер. Тривалість їх розгляду залежить від складності і становить від 15 до 45 днів (звернення осіб з пільгами підлягають пріоритетному розгляду).
Анонімні чи повторні звернення, які вже були вирішені, не розглядають.
Водночас громадян застерегли, що звернення з образами можуть розцінити як правопорушення та притягти особу до відповідальності.
У разі незгоди з діями міністерства громадяни можуть також звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
За інформацією Міністерства оборони України