Кабінет Міністрів України постановою від 16.10.2014 № 554 вніс зміни до постанови від 01.10.2014 № 505, якою затверджено Порядок надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг
Кабінет Міністрів України постановою від 16.10.2014 № 554 вніс зміни до постанови від 01.10.2014 № 505 (далі — Постанова № 505), якою затверджено Порядок надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг (далі — Порядок).
Відповідно до п. 4 Постанови № 505 Міністерству соціальної політики виділено 510000 тис. гривень для надання щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг.
Порядок не зазнав суттєвих змін, однак було деталізовано порядок взаємодії підрозділів з питань соціального захисту населення різних рівнів як між собою, так і з Мінсоцполітики України.
Важливою новацією є встановлення чітких календарних строків, в які уповноваженими органами мають бути вчинені дії з виплати допомоги.
Так, рішення про призначення допомоги (відмову в призначенні) має бути прийняте протягом 10 днів після подання уповноваженим представником сім’ї заяви та необхідних документів.
Структурними підрозділами з питань соціального захисту населення районних, районних у м. Києві держадміністрацій, структурними підрозділами з питань соціального захисту населення виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад (далі — уповноважені органи) щомісяця до 10 та 20 числа мають бути подані заявки про потребу в коштах на виплату грошової допомоги структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської держадміністрацій, які, в свою чергу, подають до Мінсоцполітики України узагальнену заявку.
Мінсоцполітики України після надходження заявок має три робочих дні для перерахування коштів структурним підрозділам з питань соціального захисту населення обласних, Київської міської держадміністрацій, останні протягом двох днів перераховують кошти на рахунки уповноважених органів.
Грошова допомога перераховується уповноваженим органом на відкритий уповноваженим представником сім'ї банківський рахунок не пізніше двох робочих днів після надходження коштів на рахунок уповноваженого органу.
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.