Через неможливість виконання повноважень реєстраторів у зв’язку з проведенням антитерористичної операції та зберіганням актових записів в районі її проведення Мін’юст змінив порядок реєстрації актів цивільного стану
Міністерство юстиції України наказом «Про окремі питання діяльності органів державної реєстрації актів цивільного стану» від 10.09.2014 № 1517/5, який набрав чинності 16.09.2014, внесло зміни до нормативних актів, що регулюють питання діяльності органів державної реєстрації актів цивільного стану.
Відтепер для громадян України, які вимушено переселились із зони проведення АТО чи з тимчасово окупованої території України, процедуру реєстрації актів цивільного стану, внесення змін у актові записи, їх поновлення чи анулювання здійснюватимуть відділи державної реєстрації актів цивільного стану за місцем звернення заявника.
У разі якщо неможливо витребувати документи про державну реєстрацію актів цивільного стану у зв’язку з їх зберіганням на тимчасово окупованій території України, актовий запис поновлюється у відділі державної реєстрації актів цивільного стану, до якого подано відповідну заяву, чи у відділі державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання громадянина України, яке знаходиться за межами тимчасово окупованої території України.
Відповідні зміни внесено до пункту 3 розділу I Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Мін’юсту від 18.10.2000 № 52/5, та Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Мін’юсту від 12.01.2011 № 96/5, а також до Інструкції з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженої наказом Мін’юсту від 24.07.2008 № 1269/5.
Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.