Замість втрачених трудових книжок працівників із зони АТО видаватимуть дублікати за новим місцем роботи

Мінсоцполітики України оприлюднило проект спільного з Мін’юстом наказу «Про внесення зміни до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників»

Мінсоцполітики України оприлюднило проект спільного з Мін’юстом наказу «Про внесення зміни до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників».

Проект наказу Міністерства соціальної політики України та Міністерства юстиції України «Про внесення зміни до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» розроблено з метою реалізації конституційного права на працю громадян, які вимушено переселилися з територій у зв’язку з виникненням надзвичайної ситуації або проведенням антитерористичної операції та не мають можливості отримати дублікат трудової книжки.

Метою прийняття зазначеного проекту наказу є нормативне регулювання видачі дублікатів трудових книжок за новим місцем роботи у разі відсутності трудової книжки у працівника у зв’язку з виникненням надзвичайної ситуації або проведенням антитерористичної операції, на підставі заяви працівника та інформації державного органу (чи оперативного штабу), що підтверджує виникнення відповідної ситуації на території, де проживав працівник.

Змінами передбачено, що «дублікат трудової книжки може бути виданий за новим місцем роботи у зв’язку з відсутністю доступу до трудової книжки працівника внаслідок надзвичайної ситуації, передбаченої Кодексом цивільного захисту, або проведення антитерористичної операції на території, де проживав працівник, на підставі заяви працівника та інформації оперативного штабу, створеного при органі виконавчої влади, що підтверджує виникнення відповідної ситуації на цій території.

У разі відновлення доступу до трудової книжки записи з дублікату про місце роботи переносяться до трудової книжки. При цьому на першій сторінці дублікату робиться надпис: «Дублікат анульовано», посвідчується печаткою роботодавця за останнім місцем роботи працівника та повертається його власнику».

Як оперативно передати відомості про працівників на вебпортал ПФУ

Статті за темою

Усі статті за темою

Наказ про оголошення простою через відключення світла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком від фахівців Цифрового видавництва Експертус.
15548

Фізіогноміка — сучасний нетрадиційний метод підбору персоналу

Сьогодні до нетрадиційних методів добору працівників вдається все більше роботодавців. Застосування новітніх підходів до підбору персоналу стає ключовим фактором успіху. Не ризикуйте своїм майбутнім, наймаючи випадкових людей, зробіть ставку на професіоналів, які допоможуть вам досягти амбітних цілей.
85

Гнучка форма зайнятості: адаптація до реалій ринку праці

Гнучка форма зайнятості — це один із зручних варіантів працевлаштування як для роботодавця, так і для працівника. Сучасні умови в Україні та необхідність виїзду за кордон значної кількості громадян працездатного віку спонукають до поширення гнучкої зайнятості, яка передбачає «розмивання» основних стандартів трудових правовідносин
96

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
512441

Заява на відстрочку у зв’язку із навчанням

У статті знайдете зразок заяви на відстрочку від мобілізації у зв’язку із навчанням, адже його часто запитують у працівників кадрової служби та HR. Поділіться з персоналом шаблоном заяви та юридичними підказками щодо того, як її складати
29924

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді