Мінсоцполітики України оприлюднило проект спільного з Мін’юстом наказу «Про внесення зміни до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників».
Проект наказу Міністерства соціальної політики України та Міністерства юстиції України «Про внесення зміни до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників» розроблено з метою реалізації конституційного права на працю громадян, які вимушено переселилися з територій у зв’язку з виникненням надзвичайної ситуації або проведенням антитерористичної операції та не мають можливості отримати дублікат трудової книжки.
Метою прийняття зазначеного проекту наказу є нормативне регулювання видачі дублікатів трудових книжок за новим місцем роботи у разі відсутності трудової книжки у працівника у зв’язку з виникненням надзвичайної ситуації або проведенням антитерористичної операції, на підставі заяви працівника та інформації державного органу (чи оперативного штабу), що підтверджує виникнення відповідної ситуації на території, де проживав працівник.
Змінами передбачено, що «дублікат трудової книжки може бути виданий за новим місцем роботи у зв’язку з відсутністю доступу до трудової книжки працівника внаслідок надзвичайної ситуації, передбаченої Кодексом цивільного захисту, або проведення антитерористичної операції на території, де проживав працівник, на підставі заяви працівника та інформації оперативного штабу, створеного при органі виконавчої влади, що підтверджує виникнення відповідної ситуації на цій території.
У разі відновлення доступу до трудової книжки записи з дублікату про місце роботи переносяться до трудової книжки. При цьому на першій сторінці дублікату робиться надпис: «Дублікат анульовано», посвідчується печаткою роботодавця за останнім місцем роботи працівника та повертається його власнику».