Підприємці з Криму можуть зареєструвати зміну місця проживання, звернувшись до будь-якого державного реєстратора за межами АРК

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Уповноважений Верховної Ради України з прав людини оприлюднив 25 квітня 2014 року інформацію для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, які бажають внести зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо свого місця проживання

Уповноважений Верховної Ради України з прав людини оприлюднив 25 квітня 2014 року інформацію для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, які бажають внести зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо свого місця проживання

У зв'язку із зростанням кількості звернень до Уповноваженого з прав людини від юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Автономної Республіки Крим та міста Севастополя стосовно бажання внести зміни до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців щодо свого місця проживання Уповноважений Верховної Ради України з прав людини інформував про таке.

З метою сприяння реалізації бізнесом своїх прав та законних інтересів, а також для убезпечення від рейдерських захоплень в умовах дестабілізації ситуації в Автономній Республіці Крим та місті Севастополь Міністерством юстиції України 14 березня 2014 року прийнято наказ N 525/5 "Про проведення реєстраційних дій щодо зміни місцезнаходження юридичних осіб та місця проживання фізичних осіб - підприємців", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.03.2014 р. за N 358/25135.

Цим наказом передбачено, що суб'єкти господарювання, які зареєстровані на території Автономної Республіки Крим та міста Севастополь, для зміни свого місцезнаходження / місця проживання можуть звернутися до будь-якого державного реєстратора України поза межами Автономної Республіки Крим та міста Севастополь.

Перелік документів, необхідний для юридичної особи з метою проведення зазначеної реєстрації, передбачений статтями 19, 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців".

Так, у разі якщо місцезнаходження юридичної особи зазначено в установчих документах, внесення змін до установчих документів, які пов'язані із зміною місцезнаходження, здійснюється в порядку, встановленому статтею 29 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", якою визначено наступний пакет документів, що подається державному реєстратору, а саме:

  • заповнена реєстраційна картка на проведення державної реєстрації змін до установчих документів юридичної особи (за "Формою N 3");
  • примірник оригіналу (ксерокопія, нотаріально засвідчена копія) рішення про внесення змін до установчих документів. Документ, що підтверджує правомочність прийняття рішення про внесення змін до установчих документів;
  • оригінали установчих документів юридичної особи з відміткою про їх державну реєстрацію з усіма змінами, чинними на дату подачі документів, або копія опублікованого в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації повідомлення про втрату всіх або частини зазначених оригіналів установчих документів;
  • два примірники змін до установчих документів юридичної особи у вигляді окремих додатків або два примірники установчих документів у новій редакції;
  • документ, що підтверджує внесення реєстраційного збору за проведення державної реєстрації змін до установчих документів, якщо інше не встановлено цим Законом (сума реєстраційного збору - 51 грн.).

Строк державної реєстрації внесення змін до установчих документів юридичної особи не повинен перевищувати три робочих дні з дати надходження документів.

Якщо місцезнаходження юридичної особи не зазначено в установчих документах юридичної особи, внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та не пов'язані із змінами до установчих документів, здійснюється відповідно до вимог статті 19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", а саме, подається реєстраційна картка (за "Формою N 4") та примірник оригіналу або нотаріально засвідчена копія рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про внесення таких змін для юридичних осіб, утворених на підставі модельного статуту.

Державний реєстратор за відсутності підстав для залишення без розгляду документів про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, зобов'язаний внести не пізніше наступного робочого дня з дати їх надходження запис про внесення змін і в той самий день подати відповідним органам статистики, доходів і зборів, Пенсійного фонду України інформацію з реєстраційної картки про внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, із зазначенням номера та дати внесення відповідного запису.

Щодо фізичної особи - підприємця, яка змінила місце проживання з Автономної Республіки Крим та міста Севастополь на іншу адміністративно-територіальну одиницю України, то така особа може звернутися з документом, що відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні" підтверджує факт такої зміни, до будь-якого державного реєстратора України поза межами Автономної Республіки Крим та міста Севастополь для внесення змін до відомостей Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців стосовно свого місця проживання надавши останньому наступні документи:

  • заповнену реєстраційну картку на проведення державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу - підприємця (за "Формою N 11");
  • документ, що підтверджує сплату реєстраційного збору за державну реєстрацію змін до відомостей про фізичну - підприємця (сума реєстраційного збору складає 10 грн. 20 коп.).

Строк державної реєстрації змін до відомостей про фізичну особу - підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, не повинен перевищувати два робочих дні з дати надходження документів для проведення відповідної реєстраційної дії.

додаток

Служба в ОМС: вислуга років, надбавки та додаткові відпустки

Статті за темою

Усі статті за темою

Калькулятор стажу — ваш онлайн помічник

Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
129067

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
22944

Різниця між дистанційною та надомною роботою та правила її оформлення

Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
8231

План роботи відділу кадрів 2026

Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
528

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
602

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді