Human Capital Forum: прибуток бізнесу формується не тільки грошовим, але і безцінним людським капіталом

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
23-24 жовтня у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза» відбулася друга міжнародна виставка-форум з управління людськими ресурсами Human Capital Forum 2013. Нові інструменти з розвитку навичок і знань персоналу компаній, тенденції у сфері управління людським капіталом, дискусії на хвилюючі теми, рекомендації та «рецепти» спеціалістів — все це було представлено на Human Capital Forum

Близько 40 експонентів виставки представили свої компанії, 67 експертів, серед яких HR-директори найбільших українських та зарубіжних компаній, власники і топ-менеджери, поділилися своїми знаннями та досвідом на майстер-класах, круглих столах, панельних дискусіях і практичних кейсах.

Відкрив форум мотиваційний блок про можливості пошуку нових ніш на HR-ринку, спікером якого була Наталія Толстая, керуючий партнер російської компанії «Амплуа». Наталія зазначила, що завданням форуму є зібрати існуючі розрізнені деталі на ринку управління персоналом в одне ціле, саме тому внесок та участь кожної людини, кожного учасника галузі HR, неоціненний і дуже важливий.

Основним постулатом виставки-форуму стала думка про те, що основою будь-якого бізнесу є люди. На жаль, зараз доводиться стикатися з проблемою, коли керівництво захоплюється автоматизацією, оптимізацією та іншими технологічними процесами, при цьому роль людського капіталу відходить на другий план.

Human Capital Forum став майданчиком, де учасники розкривали для себе відповіді на найбільш хвилюючі питання — яким чином людський капітал може допомогти своїй компанії в отриманні прибутку, як люди стають основоположним чинником у створенні конкурентної переваги і як повинна винагороджуватись людська праця, спрямована на благо компанії. Відвідувачі форуму дізналися, чи є місце особистісному креативному вкладу в апріорі запропоновані правила трудового розпорядку. На практичних кейсах експерти спільно зі своїми клієнтами розкривали всі тонкощі «людських відносин» всередині компанії, як правильно вибудувати діалог з персоналом, зі своїми підлеглими та співробітниками.

У ході секцій «Новий час — нові інструменти» і «Взаємодія поколінь» було розглянуто проблему конфлікту поколінь, головними складовими якої є абсолютно різні підходи, пріоритети та ставлення до роботи у різних вікових груп. Умовно ці покоління можна позначити Х і Y, де Х - це люди приблизно до 47 років, а діапазон Y-ків — 20-23 роки. Також учасники разом з експертами обговорили питання гендерного сприйняття новизни в роботі, виходячи з якого, чоловіки охочіше сприймають новинки, жінкам же властиво спочатку все спростувати і розкритикувати. Всі ці психологічні особливості важливо враховувати HR-керівнику. Як зазначила Олена Піскун, операційний директор «Лантманнен АКСА», спікер цієї секції, HR — це в першу чергу бізнес-партнер, інтереси якого потрібно враховувати і поважати.

Форум не оминув і питання логістики, але більш в глибокому контексті, ніж просто перевезення. У рамках секції, Ірина Клименченко, директор департаменту HR «Кур'єр» розповіла, що логістика — це не просто стандартне управління матеріальними потоками, а ціла наука. Спеціаліст з логістики повинен вміти поєднувати в собі аналітика, комунікатора, стратега, тактика, білого комірця, вантажника. Він повинен бути як «одинаком», так і командним гравцем, загалом, універсалом.

Під час другого мотиваційного блоку Ваче Давтян, лідер і директор «Промкабель - Електрика», Андрій Длігач, генеральний директор групи компаній «Advanter Group» та Олександр Сергєєв, директор київського заводу з виробництва сувенірної кераміки, розкрили тему впливу власника на політику людського капіталу в компаніях.

У рамках секції «Професії, яких немає» модератор Тимофій Бадіков, засновник музичного інтернет-проекту ITOP.FM, повідав про проблеми сучасних IT-професій, навичкам яких мало де вчать. З проблем, що заважають будувати людський капітал, Тимофій зазначив неправильну адаптацію співробітників усередині компаній. Фактором успіху, на думку спікера, є відсутність страху інвестувати в своїх співробітників.

У другий день форуму один з потоків був повністю присвячений теорії спіральної динаміки, основним спікером якого виступив Валерій Пекар, президент компанії «Євроіндекс», член команди «ВікіСітіНоміка». За словами Валерія, спіральна динаміка — це модель еволюції мислення, лідерства та управління, що стала вельми популярною в останні роки завдяки практичній застосовності і елегантності. У фокусі теорії — зміна систем цінностей і парадигм мислення, кожній з яких відповідають свої картини світу, свої поняття «робота», «сім'я», «успіх» тощо. Основна ідея в додатку до HR-менеджменту проста: люди мислять по-різному, мають різні системи цінностей, тому інструменти управління персоналом повинні бути глибоко персоналізовані, виходячи з цих цінностей.

Новим доповненням в організації Human Capital Forum 2013 стало відео-супровід виставки-форуму коментарями, відгуками та інтерв'ю експертів, фахівців, учасників виставки та відвідувачів, що було здійснено завдяки освітньо-тренінговому порталу ToBe.com.ua.

Після закінчення виставки-форуму, можна сміливо говорити про те, що ринок готовий до такої події і, більше того, вона є необхідною. Свідченням цьому може служити той факт, що навіть через годину по закінченню дводенного форумного марафону, конференц-зали все ще були повні людей, і учасники не хотіли розходитися, все ще продовжуючи розкривати для себе найгостріші питання. Фахівцям і експертам вдалося донести до учасників, що прибуток бізнесу формується не тільки грошовим, але і безцінним людським капіталом.

Організатори Human Capital Forum вдячні учасникам, партнерам, спікерам, експертам, відвідувачам та гостям виставки-форуму. До зустрічі на Human Capital Forum 2014!

 

додаток

Головні зміни у трудовому законодавстві за І півріччя 2025 року

Статті за темою

Усі статті за темою

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
52

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
538201

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
67774

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
294

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
506

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді