Врегулювання питання аутсорсингу має на меті якісний соціальний захист працівників. Про це сказала Міністр соціальної політики України Наталія Королевська, коментуючи підсумки круглого столу з питань законного використання аутсорсингу та видачі дозволів на наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в іншого роботодавця
Міністр відзначила, що донедавна роботодавець, який обрав подібну форму зайнятості, заощаджував на соціальних гарантіях для працівників. «Працівники позбавлялися гарантії постійної зайнятості, втрачали право на винагороди, пов’язані з безперервністю стажу роботи на одному підприємстві. А людина, яка фактично відпрацювала на шкідливих і небезпечних роботах, втрачала право на пільгову пенсію, адже юридично вона була співробітником кадрового агентства, де відсутні шкідливі умови праці», — наголосила Міністр.
Також заступник директора Департаменту праці та зайнятості Міністерства соціальної політики Олег Прутенко зазначив, що дозволи на аутсорсингову діяльність будуть безкоштовними та безстроковими. Ця норма буде стосуватися тільки профільних компаній. Основний вид діяльності таких компаній — наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця.
До відома:
Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволу на наймання працівників для подальшого виконання ними роботи в Україні в іншого роботодавця» від 20.05.2013 року № 359 набуде чинності після остаточного прийняття відповідного законопроекту Верховною Радою.
При підготовці використано інформаційне повідомлення Міністерства соціальної політики України
(http://www.mlsp.gov.ua)
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.