Уряд затвердив нову Інструкцію про роботу з ДСК

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Одночасно затверджено нові форми журналів, необхідних при роботі з документами з грифом «ДСК». Є в Інструкції і форма акту про відсутність вкладень в конверті або порушення цілісності, пошкодження конверта (паковання)

Типовою Інструкцією про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, затвердженою постановою КМУ від 19.10.2016 № 736 (далі — Інструкція № 736), передбачено створення в державному органі комісії з питань роботи із службовою інформацією (далі — Комісія), яка постійно діятиме, положення про яку та склад якої необхідно затвердити відповідним актом установи. Інструкцією № 736 визначено перелік завдань Комісії, а також перелік структурних підрозділів державного органу, працівники яких обов’язково включаються до її складу.

Окрім того, Інструкцією № 736 унормовано порядок:

  • приймання та реєстрації документів з грифом «ДСК»;
  • обліку видань з грифом «ДСК»;
  • обліку електронних носіїв інформації;
  • друкування і розмноження документів;
  • надсилання документів;
  • формування виконаних документів у справи;
  • користування документами;
  • перегляду документів з грифом «ДСК»;
  • підготовки справ до передачі на архівне зберігання та знищення;
  • забезпечення збереженості документів та проведення перевірки їх наявності;
  • охорони службової інформації під час міжнародного співробітництва.

Зауважимо, що особи, винні у порушенні порядку ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, їх втраті або розголошенні службової інформації, що в них міститься, притягуються до дисциплінарної або іншої відповідальності, передбаченої законом.

Ольга Савченко,
експерт Експертус: Кадри

Від редакції

Детальніше про нові вимоги до ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, — в найближчих номерах журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера».

додаток

Зміни впродовж літа в бронюванні та отриманні критичності

Статті за темою

Усі статті за темою

Особова справа працівника: правила та порядок формування

Особова справа — це сукупність документів, в яких відображені відомості про трудову діяльність особи та її біографічні дані. Зокрема, про освіту, військову службу, сімейний стан, державні відзнаки та інше. Законодавство регламентує правила формування особової справи працівника. Правила ведення особових справ та поради експертів вбережуть вас від помилок і зайвої роботи.
160072

Види наказів та особливості їх оформлення

Управління діяльністю підприємства чи установи неможливе без видання офіційних документів, зокрема наказів. Оформлення наказів — це відповідальна справа. Правильне оформлення наказу гарантує його юридичну силу та забезпечує чітке виконання доручених завдань. У цій статті розглянемо, які є види наказів, основні вимоги до оформлення наказу, а також обов’язкові реквізити наказу та їх правильне застосування
462927

Спрощення роботи підприємства через бланк лист

У сучасному кадровому середовищі ефективне управління документообігом є запорукою успішної діяльності будь-якого підприємства. Бланк листа підприємства — один із простих, але дієвих інструментів оптимізації роботи. Фірмовий бланк організації (зразок) — це стандартний шаблон офіційної кореспонденції, який значно зменшує час на підготовку документів і підвищує загальний рівень професіоналізму. Бланк листа підприємства (зразок) — у статті.
6334

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді