Чи залежить право на додаткову відпустку в органі місцевого самоврядування від відпрацьованого часу? Роз’яснює Мінсоцполітики

Виникнення у посадової особи місцевого самоврядування права на додаткову оплачувану відпустку та її тривалість залежить від наявності у неї відповідного стажу служби, а не від відпрацьованого часу у відповідному робочому році.

Мінсоцполітики (лист від 13.07.2017 № 1907/0/101-17/284) нагадало, що посадовим особам місцевого самоврядування надається щорічна відпустка тривалістю 30 календарних днів, якщо законами України не передбачено тривалішої відпустки, з виплатою допомоги на оздоровлення у розмірі посадового окладу (ст. 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 07.06.2001 № 2493-III).

Окрім того, посадовим особам, які мають стаж служби в органах місцевого самоврядування понад 10 років, надають додаткову оплачувану відпустку тривалістю до 15 календарних днів.

Так, посадовим особам місцевого самоврядування, які мають стаж служби в цих органах 10 років, надають додаткову оплачувану відпустку тривалістю 5 календарних днів, а починаючи з 11-го року цю відпустку збільшують на 2 календарних дні за кожен наступний рік. Тривалість додаткової оплачуваної відпустки не може перевищувати 15 календарних днів (постанова КМУ від 27.04.1994 № 250).

Виникнення у посадової особи місцевого самоврядування права на додаткову оплачувану відпустку та її тривалість прямо залежить від наявності у неї відповідного стажу служби, а не від відпрацьованого часу у відповідному робочому році.

Тому надання додаткової відпустки певної тривалості, а також виплата грошової компенсації за невикористану відпустку при звільненні посадової особи місцевого самоврядування залежить лише від наявності у неї стажу служби в органах місцевого самоврядування, що дає право на надання вказаної відпустки, а не від відпрацьованого посадовою особою місцевого самоврядування часу у відповідному робочому році.

Ольга Догадіна,
провідний експерт Експертус Кадри

Особливості трудових договорів із сумісниками

Статті за темою

Усі статті за темою

Присвоєння рангу при прийнятті на державну службу

Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII (далі — Закон № 889) передбачає такі поняття, як «категорії посад державної служби» та «ранги державних службовців». Насправді, таке нормативно-правове закріплення є досить позитивним досвідом, адже дозволяє не тільки розмежовувати рівень відповідальності різних посадовців, але і сприяє тенденції просування по службі
64099

Особова справа державного службовця

Служба управління персоналом державного органу приділяє чимало часу роботі з особовими справами державних службовців. Щоб заощадити час кадровикам, ми підготували перелік документів та порядок ведення особових справ держслужбовців.
40286

Зразок написання автобіографії

Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
563804

Особова картка державного службовця

НАДС востаннє змінювало форму особової картки державного службовця у червні 2020 року. Однак особова картка держслужбовця, нова форма якої міститься у статті, до цього часу викликає низку питань. Як заповнювати особову картку держслужбовця? Що має містити заповнена особова картка державного службовця? Відповіді шукайте у статті.
44292

Обчислення стажу державної служби

При прийнятті особи на державну службу їй обчислюють стаж державної служби. Цей стаж дає право на встановлення державному службовцю надбавки за вислугу років, надання додаткової оплачуваної відпустки
43396

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді