Чи залежить право на додаткову відпустку в органі місцевого самоврядування від відпрацьованого часу? Роз’яснює Мінсоцполітики

Виникнення у посадової особи місцевого самоврядування права на додаткову оплачувану відпустку та її тривалість залежить від наявності у неї відповідного стажу служби, а не від відпрацьованого часу у відповідному робочому році.

Мінсоцполітики (лист від 13.07.2017 № 1907/0/101-17/284) нагадало, що посадовим особам місцевого самоврядування надається щорічна відпустка тривалістю 30 календарних днів, якщо законами України не передбачено тривалішої відпустки, з виплатою допомоги на оздоровлення у розмірі посадового окладу (ст. 21 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 07.06.2001 № 2493-III).

Окрім того, посадовим особам, які мають стаж служби в органах місцевого самоврядування понад 10 років, надають додаткову оплачувану відпустку тривалістю до 15 календарних днів.

Так, посадовим особам місцевого самоврядування, які мають стаж служби в цих органах 10 років, надають додаткову оплачувану відпустку тривалістю 5 календарних днів, а починаючи з 11-го року цю відпустку збільшують на 2 календарних дні за кожен наступний рік. Тривалість додаткової оплачуваної відпустки не може перевищувати 15 календарних днів (постанова КМУ від 27.04.1994 № 250).

Виникнення у посадової особи місцевого самоврядування права на додаткову оплачувану відпустку та її тривалість прямо залежить від наявності у неї відповідного стажу служби, а не від відпрацьованого часу у відповідному робочому році.

Тому надання додаткової відпустки певної тривалості, а також виплата грошової компенсації за невикористану відпустку при звільненні посадової особи місцевого самоврядування залежить лише від наявності у неї стажу служби в органах місцевого самоврядування, що дає право на надання вказаної відпустки, а не від відпрацьованого посадовою особою місцевого самоврядування часу у відповідному робочому році.

Ольга Догадіна,
провідний експерт Експертус Кадри

Відновлення бронювання у Дії

Статті за темою

Усі статті за темою

Присвоєння рангу при прийнятті на державну службу

Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII (далі — Закон № 889) передбачає такі поняття, як «категорії посад державної служби» та «ранги державних службовців». Насправді, таке нормативно-правове закріплення є досить позитивним досвідом, адже дозволяє не тільки розмежовувати рівень відповідальності різних посадовців, але і сприяє тенденції просування по службі
67020

Особова справа державного службовця

Служба управління персоналом державного органу приділяє чимало часу роботі з особовими справами державних службовців. Щоб заощадити час кадровикам, ми підготували перелік документів та порядок ведення особових справ держслужбовців.
41217

Зразок написання автобіографії

Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
603136

Особова картка державного службовця

НАДС востаннє змінювало форму особової картки державного службовця у червні 2020 року. Однак особова картка держслужбовця, нова форма якої міститься у статті, до цього часу викликає низку питань. Як заповнювати особову картку держслужбовця? Що має містити заповнена особова картка державного службовця? Відповіді шукайте у статті.
45591

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді