Із 01.03.2018 коефіцієнт перерахування сум щомісячних страхових виплат потерпілим від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, та членам їх сімей, затверджено у розмірі 1,2.
Постановою КМУ «Про перерахування розміру страхових виплат потерпілим від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності, та членам їх сімей» від 27.12.2017 № 1053 (далі — Постанова № 1053) визначено, що для осіб, які мають право на виплати станом на 01.01.2018 та мали право на перерахування сум щомісячних страхових виплат (період з 01.03.2008 — 01.03.2011) з 01.01.2018 розмір виплат збільшено на:
- 1281,92 грн — для осіб, які мали право на перерахування з 01.03.2008, 01.03.2009, 01.03.2010, 01.03.2011;
- 826,73 грн — для осіб, які мали право на перерахування з 01.03.2009, 01.03.2010, 01.03.2011;
- 727,19 грн — для осіб, які мали право на перерахування з 01.03.2010, 01.03.2011;
- 393,88 грн — для осіб, які мали право на перерахування з 01.03.2011.
Із 01.03.2018 встановлено новий розмір щомісячної страхової виплати потерпілим від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, у яких розмір сум щомісячних страхових виплат після проведеного перерахування менше розміру мінімальної заробітної плати у перерахунку на 100% втрати працездатності, виходячи з розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 01.01.2017, з урахуванням ступеня втрати працездатності.
Постанова № 1053 набрала чинності з 01.01.2018.
Ольга Догадіна,
провідний експерт Експертус Кадри
Колективний договір залишається одним із ключових локальних нормативних актів роботодавця, який визначає взаємні права та обов'язки сторін трудових відносин. Саме він дозволяє врегулювати питання оплати праці, робочого часу, соціальних гарантій, додаткових відпусток, охорони праці та інших аспектів, які не суперечать законодавству. Незважаючи на те, що законодавство не зобов'язує кожного роботодавця укладати колективний договір, його наявність значно спрощує врегулювання багатьох кадрових процесів
КЗпП не зобов’язує доплачувати працівникам за роботу у вечірній час і не визначає, який час вважати вечірнім. Однак таку норму передбачають генеральна, територіальні та галузеві угоди. Також доплату за роботу у вечірній час можна передбачити у колдоговорі
Чорнобильці мають право на пільги, визначені Законом України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.1991 № 796-XII. Обсяг пільг залежить від категорії, до якої віднесено особу, постраждалу від аварії на ЧАЕС.
Оплата праці — одне із основних питань трудового права, ключовим аспектом якого є поняття «мінімальна зарплата». Система оплати праці в Україні передбачає багато видів: тарифна оплата праці, грейдова оплата праці, безтарифна оплата праці, тарифна система оплати праці, грейдингова система оплати праці, акордна система оплати праці та інші. Щоб не заплутатися у виборі системи оплати праці, читайте матеріал від наших експертів.
Наказ належатиме до групи наказів з кадрових питань тривалого строку зберігання та є первинними документами для нарахування зарплати