Свіжий номер 8/2018 видання «Довідник секретаря та офіс-менеджера»

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Читайте у свіжому номері 8/2018 журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера»

Слово редактора

Серпень: нові правила діловодства

Нове в законодавстві

Мін’юст змінив правила діловодства: нові норми та кроки, щоб їхдодержати

Нові правила формування особових справ

Документи, які не треба долучати до особової справи. Шпаргалка

Взірцева колекція

Уніфікована форма положення про структурний підрозділ

Акт про приймання-передавання справ (документів) від однієї установи до іншої

Організовуємо документообіг

Етапи діловодства

Як передавати документи виконавцям: шість правил

Звернення громадян

Звернення громадян: формування у справи

Кадрове діловодство

Оформлення та зберігання трудових книжок: 15 лайфхаків від досвідчених кадровиків

Чи можна переслати трудову книжку «Новою поштою»

HR-школа

Вакансії — друзям: 7 заходів безпеки

Працюємо з персоналом

Наради без запізнень: шість дисциплінарних заходів

Запитуйте — відповідаємо

Як ознайомлювати працівників із посадовими інструкціями

Де та скільки зберігати посадові інструкції

Посадові інструкції російською мовою — неконституційні

Штрафи за невчасні добові

Як скасувати звільнення за угодою сторін

Назва посади для організатора внутрішнього документообігу

«Чоловік на годину»: як узгодити назву роботи з Класифікатором професій

Секретар і керівник

Помощник нескольких руководителей: какие трудности возникнут и как с ними справиться

Приятно ли с вами общаться?

Каков уровень вашего стресса, связанного с работой?

Вчимося на робочому місці

Шесть вопросов, которые стоит себе задать, прежде чем увольняться

Слушатель срывает доклад: как реагировать

Діловий етикет

Угощение на совещаниях: что подавать

Секретар і колектив

Как добиться, чтобы коллеги не нарушали ваши личные границы

Імідж та стиль

Как соответствовать руководителю во внешнем виде и сохранить свой стиль

Практикум

Підписання та візування документів. Тест для секретаря і діловода

додаток

Головні зміни у трудовому законодавстві за І півріччя 2025 року

Статті за темою

Усі статті за темою

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
119

Калькулятор днів відпустки

Виникли проблеми з тим, як розрахувати кількість відпускних днів? Шукаєте розрахунок днів невикористаної відпустки при звільненні онлайн? Переймаєтесь як розрахувати кількість днів відпустки за фактично відпрацьований час та як порахувати кількість днів невикористаної відпустки? Рішення усіх питань — наш калькулятор відпусток онлайн.
538593

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
67938

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
306

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
519

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді