З кваліфікаційних вимог до керівників виконавчих органів ОМС виключили вимогу про післядипломну освіту в галузі знань «Державне управління». Затверджені в органі місцевого самоврядування посадові інструкції треба оновити.
НАДС наказом від 07.11.2019 № 203 затвердив нові Типові професійно-кваліфікаційні характеристики посадових осіб місцевого самоврядування (далі — ПКХ).
Як добирати посади в ОМС ➤
Насамперед ПКХ привели у відповідність до законодавства України:
- в розділах «Повинен знати» замість Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції», що втратив чинність, включено Закон України «Про запобігання корупції»;
- кваліфікаційні вимоги доповнено вимогою щодо вільного володіння державною мовою. Натомість виключено вимоги про післядипломну освіту в галузі знань «Державне управління» для керівних посад.
Дізнайтеся, чи потрібен сертифікат з української мови особі, що понад 10 років працює в ОМС
Також НАДС доповнили ПКХ кваліфікаційними характеристиками Головного державного соціального інспектора, соціального інспектора, державного соціального інспектора.
НАДС рекомендує ОМС при розробці посадових інструкцій керуватися новими Типовими професійно-кваліфікаційними характеристиками.
До того ж Типові професійно-кваліфікаційні характеристики посадових осіб місцевого самоврядування, затверджені наказом Головдержслужби від 29.12.2009 № 406, втратили чинність.
Ольга Догадіна,
провідний експерт Експертус: Кадри
Дізнайтеся кому саме надається додаткова відпустка, які умови її отримання, а також тривалість та особливості перенесення.
Закон України «Про державну службу» від 10.12.2015 № 889-VIII (далі — Закон № 889) передбачає такі поняття, як «категорії посад державної служби» та «ранги державних службовців». Насправді, таке нормативно-правове закріплення є досить позитивним досвідом, адже дозволяє не тільки розмежовувати рівень відповідальності різних посадовців, але і сприяє тенденції просування по службі
Служба управління персоналом державного органу приділяє чимало часу роботі з особовими справами державних службовців. Щоб заощадити час кадровикам, ми підготували перелік документів та порядок ведення особових справ держслужбовців.
Автобіографія — це документ-життєпис, який особа складає сама про себе. Як правильно написати автобіографію? У якій послідовності? Дізнайтеся зі статті. У пригоді стане бланк автобіографії та зразок написання для держслужбовця
НАДС востаннє змінювало форму особової картки державного службовця у червні 2020 року. Однак особова картка держслужбовця, нова форма якої міститься у статті, до цього часу викликає низку питань. Як заповнювати особову картку держслужбовця? Що має містити заповнена особова картка державного службовця? Відповіді шукайте у статті.