З таким масштабним викликом світ зіткнувся вперше. Наслідки пандемії відчув на собі кожен. Принаймні затяжний карантин зачепив практично всіх. У цій ситуації кадровики знову впевнилися, наскільки важливою є їхня робота. А керівники оцінили, яке щастя мати в команді кадровика-професіонала.

Нестандартна ситуація вимагає нестандартних рішень. Можливо, до цієї весни ви ще ніколи не мали справи з дистанційною роботою, оголошенням простою чи самоізоляцією працівників. Але тепер ваша скарбничка кадрового досвіду поповниться і такими знаннями.
Цей номер — унікальний. Ми назвали його антикризовим. У ньому — матеріали, які екстрено створювали для вас експерти останні два тижні.
Почніть зі статті про Закон № 530 та статті-дороговказу. Вони розкладуть по поличках всі варіанти роботи в умовах карантину або оформлення відсутності працівників.
Ми розуміємо, що багато наших постійних читачів наразі працюють удома і не мають доступу до підшивки журналів, у яких також чимало цінної інформації для сьогоднішньої ситуації. Тому ми даруємо всім передплатникам друкованого журналу доступ до електронної версії. Впевнена, що ви оціните ті переваги, які має е-журнал. Це пошук, архів, зв’язки між статтями, посилання на нормативні акти, калькулятори, зразки документів у форматі Word і найголовніше — можливість читати найважливіші статті ще до виходу номера. Цю перевагу особливо відчули читачі е-журналу у березні — вони малу змогу вивчати термінові статті щодо карантину та одразу використовувати поради експертів на практиці.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.