Відтепер українці можуть використовувати цифрові документи із застосунку Дія нарівні з паперовими та пластиковими аналогами.

Документи, які подають при прийнятті на роботу
В онлайн-презентації цифрових документів брали участь такі високопосадовці:
- Віцепрем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров,
- Президент України Володимир Зеленський,
- Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль,
- Міністр внутрішніх справ Арсен Аваков,
- Голова Державної міграційної служби Максим Соколюк.
Паспорт у смартфоні має таку ж юридичну силу, як і паперовий або пластиковий документ (постанова КМУ №278 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо застосування паспорта громадянина України у формі картки в електронному вигляді та паспорта громадянина України для виїзду за кордон в електронному вигляді» від 15.04.2020).
Чи можна приймати на роботу на підставі е-паспорта, який працівник показав у смартфоні?
Вже зараз, в умовах карантину, цифровий паспорт можна використовувати як посвідчення особи на випадок, якщо зупинить поліція.
Крім того, паспорт у смартфоні дозволяє не носити з собою ID-картку. Маючи електронний паспорт у межах України, зможете:
- подорожувати літаком чи поїздом;
- отримувати поштові послуги;
- проводити банківські операції;
- підтверджувати свій вік при купівлі сигарет або алкоголю;
- отримувати медичні та готельні послуги;
- пред’являти його правоохоронним органам;
- скористатися бібліотекою;
- отримати послуги зв’язку;
- входити в адмінбудівлі;
- отримувати державні послуги у ЦНАПах і на порталі «Дія»;
- одержувати кошти при поверненні товару.
Е-паспорт у Дії формується автоматично, за умови наявності усіх необхідних відомостей про відповідний документ в Єдиному державному демографічному реєстрі.
Мінцифри стверджує, що електронний паспорт надійно захищений. Щогодини мобільний застосунок Дія оновлює інформацію про документи в реєстрах, а кожні три хвилини формується унікальний QR-код, за яким з будь-якого смартфону, де встановлено Дію, можна перевірити паспорт.
Понад 17 тис. українців тестували е-паспорти майже протягом місяця і відтепер кожен може скористатися паспортом у смартфоні.
За інформацією Мінцифри
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.