Мінцифри роз’яснює, як переконатись, що вам надають справжній електронний документ

Документи, які подають при прийнятті на роботу
Щоб перевірити достовірність паспорта необхідно звірити дату і час останнього оновлення застосунку, що відображається під електронним документом, з поточною.
У разі, коли дати й час не збігаються, існує ймовірність, що документ підроблений. У такому випадку перевірити достовірність документа можна за допомогою сканування QR-коду. Це унікальний ідентифікатор документа, який генерується у застосунку та дозволяє звірити дані з відомостями в реєстрі. QR-код діє протягом трьох хвилин, і підробити його неможливо.
Скріншотом е-паспорта користатися не можна, адже за законодавством цифрові документи дійсні лише у застосунку Дія.
Мінцифри наголошує
Не повідомляйте нікому спеціальний код-пароль, який встановлюєте на застосунок «Дія».
Використовуйте технології ідентифікації за відбитком пальця TouchID під час входу у застосунок.
Пароль на власному смартфоні теж не завадить.
Міністерство цифрової трансформації нагадує, що мобільний застосунок «Дія» відображає інформацію, яка міститься у державних реєстрах. Серверна частина Дії не зберігає інформації про користувачів. При цьому інформація в каналах передачі даних передається в зашифрованому вигляді, а на деяких етапах використовується технологія подвійного шифрування.
У Дії вже доступні цифрові ID-картка, закордонний паспорт, посвідчення водія, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та студентський квиток.
Найближчим часом Мінцифри планує додати автоцивілку та цифровий код платника податків. Також з'явиться можливість накладання електронного підпису через SmartID.
За інформацією Міністерства, застосунок «Дія» завантажили вже 3 млн українців.
За інформацією Мінцифри
Допоможуть в роботі консультації:
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.