Які саме вимоги Міністерство висунуло до працівників, власників та відвідувачів стоматологічних клінік.

Посадова інструкція лікаря-стоматолога-терапевта
«У звичному режимі почали працювати стоматологічні клініки. Але щоб лікування було безпечним як для стоматологів, так і для їхніх пацієнтів, необхідно дотримуватися певних правил», — зазначило Міністерство охорони здоров’я на своїй сторінці у Facebook.
Отже, прийом відвідувачів стоматологічними клініками дозволено лише:
- за попереднім записом;
- без супроводжуючих (крім супроводження дітей віком до 14 років, осіб з інвалідністю та похилого віку);
- із забезпеченням доступу до антисептичних засобів.
Очікувати на прийом необхідно поза приміщенням клініки.
Зі стоматологічного кабінету мають бути прибрані:
- рекламна продукція,
- журнали,
- іграшки.
Працівники стоматології щодня перед початком роботи мають проходити термоскринінг.
Роботодавець повинен забезпечити працівників:
- респіраторами без клапанів,
- герметичними окулярами,
- щитками для обличчя, шапочками.
Інтервал між записами клієнтів — не менше 15 хвилин. Під час запису та в день прийому необхідно опитати пацієнта.
Пацієнт під час прийому має перебувати в ізольованому стоматологічному кабінеті. Після кожного пацієнта слід проводити прибирання.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.