Затвердили вимоги до підприємств молодіжної сфери та сфери національно-патріотичного виховання на час карантину

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Керівники закладів повинні забезпечити працівників п’ятиденним запасом ЗІЗ та дезінфікуючих засобів і контролювати їх використання.

Затвердили вимоги до підприємств молодіжної сфери та сфери національно-патріотичного виховання на час карантину

Як повернути працівників на робочі місця ➤ Зразки документів

Головний державний санітарний лікар України постановою від 20.06.2020 № 37 затвердив Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у деяких підприємствах, установах і організаціях молодіжної сфери та сфери національно-патріотичного виховання на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (далі — Рекомендації).

Рекомендації забороняють надання послуг із розміщення, функціонування в якості дитячих закладів оздоровлення та відпочинку та визначають, як можуть працювати заклади молодіжної сфери та сфери національно-патріотичного виховання, у т. ч. молодіжні центри.

Перед початком зміни (робочого дня) обов’язково проводять температурний скринінг усім працівникам закладів. Працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу виявили температуру тіла понад 37,2°C або ознаки респіраторних захворювань, не допускають до виконання обов’язків.

На період карантину заборонено:

  • використовувати багаторазові (тканинні) рушники (окрім персональних рушників відвідувачів);
  • розміщувати в доступі відвідувачів інформаційні брошури, журнали, буклети та інші поліграфічні матеріали;
  • використовувати настільні ігри, книги, спільна канцелярська продукція;
  • функціонування кампусів для розміщення учасників заходів (за наявності);
  • використовувати під час проведення заходів методи, що передбачають безпосередній фізичний контакт учасників.

Керівництво закладу забезпечує:

  • працівників п’ятиденним запасом ЗІЗ та дезінфікуючих засобів і організовує контроль за їх використанням;
  • навчання серед працівників та відвідувачів правилам використання ЗІЗ, їх утилізації та контролює дотримання цих правил;
  • постійну наявність рідкого мила та паперових рушників у санвузлах;
  • інформування про встановлені обмеження та умови відвідування закладу при вході до приміщення, через офіційні сторінки в мережі Інтернет;
  • дезінфекцію поверхонь не рідше ніж кожні 2 (дві) години та відразу після завершення проведення заходу;
  • вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних засобів не рідше ніж кожні 2 (дві) години та після закінчення робочого дня:
  • провітрювання/кондиціонування приміщень протягом не менше 15 хвилин перед початком заходу та кожні 2 (дві) години протягом дня;
  • централізований збір використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з одноразовими кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією;
  • тимчасове відсторонення від роботи осіб із групи ризику, визначених відповідно до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», затверджених наказом МОЗ від 28.03.2020 № 722.

Працівники повинні:

  • ознайомитись з правилами використання ЗІЗ, їх утилізації та контролювати дотримання цих правил відвідувачами;
  • регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 2 (дві) години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, приймання відвідувачів тощо;
  • утримуватися від контактів із особами, що мають симптоми респіраторних захворювань — кашель, лихоманка, ломота в тілі, підвищена температура тощо;
  • дотримуватися респіраторної гігієни та етикету кашлю;
  • самоізолюватися

    в разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

Догадіна Ольга

провідний експерт Експертус: Кадри

додаток

Служба в ОМС: вислуга років, надбавки та додаткові відпустки

Статті за темою

Усі статті за темою

Калькулятор стажу — ваш онлайн помічник

Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
130158

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
23051

Різниця між дистанційною та надомною роботою та правила її оформлення

Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
8331

План роботи відділу кадрів 2026

Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
572

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
631

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді