Затвердили вимоги до підприємств молодіжної сфери та сфери національно-патріотичного виховання на час карантину

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Керівники закладів повинні забезпечити працівників п’ятиденним запасом ЗІЗ та дезінфікуючих засобів і контролювати їх використання.

Затвердили вимоги до підприємств молодіжної сфери та сфери національно-патріотичного виховання на час карантину

Як повернути працівників на робочі місця ➤ Зразки документів

Головний державний санітарний лікар України постановою від 20.06.2020 № 37 затвердив Тимчасові рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у деяких підприємствах, установах і організаціях молодіжної сфери та сфери національно-патріотичного виховання на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) (далі — Рекомендації).

Рекомендації забороняють надання послуг із розміщення, функціонування в якості дитячих закладів оздоровлення та відпочинку та визначають, як можуть працювати заклади молодіжної сфери та сфери національно-патріотичного виховання, у т. ч. молодіжні центри.

Перед початком зміни (робочого дня) обов’язково проводять температурний скринінг усім працівникам закладів. Працівників, в яких при проведенні температурного скринінгу виявили температуру тіла понад 37,2°C або ознаки респіраторних захворювань, не допускають до виконання обов’язків.

На період карантину заборонено:

  • використовувати багаторазові (тканинні) рушники (окрім персональних рушників відвідувачів);
  • розміщувати в доступі відвідувачів інформаційні брошури, журнали, буклети та інші поліграфічні матеріали;
  • використовувати настільні ігри, книги, спільна канцелярська продукція;
  • функціонування кампусів для розміщення учасників заходів (за наявності);
  • використовувати під час проведення заходів методи, що передбачають безпосередній фізичний контакт учасників.

Керівництво закладу забезпечує:

  • працівників п’ятиденним запасом ЗІЗ та дезінфікуючих засобів і організовує контроль за їх використанням;
  • навчання серед працівників та відвідувачів правилам використання ЗІЗ, їх утилізації та контролює дотримання цих правил;
  • постійну наявність рідкого мила та паперових рушників у санвузлах;
  • інформування про встановлені обмеження та умови відвідування закладу при вході до приміщення, через офіційні сторінки в мережі Інтернет;
  • дезінфекцію поверхонь не рідше ніж кожні 2 (дві) години та відразу після завершення проведення заходу;
  • вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних засобів не рідше ніж кожні 2 (дві) години та після закінчення робочого дня:
  • провітрювання/кондиціонування приміщень протягом не менше 15 хвилин перед початком заходу та кожні 2 (дві) години протягом дня;
  • централізований збір використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з одноразовими кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією;
  • тимчасове відсторонення від роботи осіб із групи ризику, визначених відповідно до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», затверджених наказом МОЗ від 28.03.2020 № 722.

Працівники повинні:

  • ознайомитись з правилами використання ЗІЗ, їх утилізації та контролювати дотримання цих правил відвідувачами;
  • регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 2 (дві) години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, приймання відвідувачів тощо;
  • утримуватися від контактів із особами, що мають симптоми респіраторних захворювань — кашель, лихоманка, ломота в тілі, підвищена температура тощо;
  • дотримуватися респіраторної гігієни та етикету кашлю;
  • самоізолюватися

    в разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.

Догадіна Ольга

провідний експерт Експертус: Кадри

Робочий час: облік, обмеження та практичні кейси

Статті за темою

Усі статті за темою

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
113

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
14446

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
9332

Позитивний HR-бренд: ключ до успіху

У сучасному бізнес-середовищі компанії, які прагнуть досягти високих результатів, повинні не лише конкурувати за клієнтів, а й активно залучати та утримувати талановитих працівників. Однак у конкурентному світі здобуття кваліфікованих кадрів є не менш важливим завданням. Ось тут на допомогу приходить HR-бренд — стратегічний підхід до формування репутації компанії як роботодавця. Як створити та підтримувати позитивний імідж компанії — у статті.
115

Реформа системи встановлення інвалідності в дії: що потрібно знати роботодавцю

З 1 січня 2025 року в Україні набула чинності реформа системи встановлення інвалідності, яка передбачає заміну медико-соціальних експертних комісій (МСЕК) на експертні команди з оцінювання повсякденного функціонування особи, що працюватимуть при лікувальних закладах. Ліквідація МСЕК в Україні викликала низку питань, як серед працівників, так і серед роботодавців. Наші експерти підготували відповіді на найактуальніші з таких питань.
1114

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді