Відвідувати заклади можна лише за певних умов. Також в столиці дозволять знаходитись всередині приміщень закладів громадського харчування.

Як документувати повернення працівників на роботу після карантину
Керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій розпорядженням № 58 від 22 червня (далі — Розпорядження) дозволив закладам громадського харчування Києва приймати відвідувачів всередині приміщень.
Розпорядженням передбачено ряд правил роботи закладів громадського харчування всередині приміщень, а саме:
- дотримання відстані не менш як 1,5 м між сусідніми столами та розміщення не більше 4 клієнтів за одним столом;
- нанесення маркування для перебування у черзі з дотриманням дистанції не менше 1,5 м біля місць потенційного скупчення людей;
- вхід у приміщення тільки у супроводі працівника закладу;
- заборонено пускати до закладу осіб з підвищеною температурою;
- наявність антисептиків, рідкого мила та паперових рушників;
- кожні 2 години проведеня вологого прибирання;
- меню повинно бути з матеріалу, який піддається обробці, одноразовим або у електронному вигляді.
Одночасно, забороняється:
- відкривати дитячі кімнати;
- проводити банкети чи публічні заходи за участю більш ніж 10 осіб;
- готувати їжу на відкритих кухнях;
- відкривати буфети самообслуговування.
Крім того, Розпорядження містить положення, відповідно до яких дозволяється функціонування басейнів.
Зокрема, на доріжці повинно бути не більше 4 осіб для індивідуальних занять у 50-метрових басейнах та не більше 2 осіб у 25-метрових басейнах.
З обмеженою кількістю відвідувачів і дотриманням дистанції між ними також дозволено відвідування кінотеатрів та театрів.
Бережіть себе та своїх працівників:
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.