Як повідомити про право на пенсію ⇛ Алгоритм
З 01.07.2020 року Пенсійний фонд України впровадив нову сервісну послугу — автоматичне призначення пенсії.
Пенсія призначається автоматично при досягненні пенсійного віку. При цьому нема потреби додатково звертатись та особисто відвідувати органи Пенсійного фонду.
Користувачі, які ще не є пенсіонерами, за допомогою сервісу можуть надати усю необхідну інформацію для призначення пенсії завчасно.
Користувач, який не є пенсіонером, має авторизуватися на порталі Фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Далі діяти за таким алгоритмом:
- заповнити атрибути анкети (заяву; загальні дані; дані документу, що посвідчує особу; адресу проживання та реєстрації; дані щодо обраного способу виплати призначеної пенсії та отримання пенсійного посвідчення);
- додати скановані копії документів (обов’язкові та ті, які вважає за необхідне надати) для підтвердження права на доплати та пільги);
- підписати анкету-заяву КЕП та надіслати її до органу Пенсійного фонду.
Після опрацювання анкети – заяви користувач отримає інформацію про автоматичне призначення пенсії, дату такого призначення та розмір пенсії за допомогою СМС повідомлення, засобами вебпорталу та через мобільний додаток.
Нагадуємо, що Пенсійний фонд України розпочав роботу щодо запровадження електронної трудової книжки, тож у пригоді стануть консультації:
- Аудит трудових книжок перед скануванням: з чого почати;
- Як перевірити титульний аркуш трудової книжки та усунути помилки.
За інформацією ПФУ