Порядком розширений перелік осіб, які можуть виконувати обов’язки керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я під час проведення конкурсу, та змінений склад комісії.
⇛ Норма робочого часу на 2026 рік ⇚
КМУ вніс зміни до Порядку проведення конкурсу на посаду керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я.
Зміни внесли постановою КМУ від 22.07.2020 № 637 до «Порядку проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я», затвердженого Постановою КМУ від 27.12.2017 № 1094 (далі — Порядок).
Законодавці змінили умови проведення конкурсу та виклали у новій редакції пункт 6 Порядку. Тепер до призначення керівника закладу за результатами конкурсу може бути призначена інша особа або виконувати обов’язки керівника може штатний працівник, але не більше двох місяців.
Особа, на яку покладають виконання обов’язків керівника закладу або яку призначають виконуючим обов’язки керівника закладу, повинна відповідати єдиним кваліфікаційним вимогам для керівника закладу охорони здоров’я.
Відповідно до нової редакції пункту 8 Порядку орган управління державного, комунального закладу охорони здоров’я своїм рішенням утворює окрему конкурсну комісію для проведення окремого конкурсу на посаду керівника. Постійно діючу комісію за новим Порядком не утворюють.
Конкурсну комісію починають формувати одночасно з оприлюдненням рішення про проведення конкурсу на офіційному вебсайті органу управління.
За новими умовами проведення конкурсу для визначення складу конкурсної комісії діючих та новостворених державних, комунальних закладів охорони здоров’я галузеві професійні спілки, громадські об’єднання у сфері охорони здоров’я відповідного функціонального спрямування та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності подають пропозиції щодо чотирьох кандидатур на посаду керівника органу управління, який визначає представників з числа таких кандидатур та/або з числа незалежних експертів у сфері охорони здоров’я у кількості, рівній кількості представників органу управління.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
Підприємство реорганізується, змінюється назва або форма власності. У деяких працівників зміниться назва посади і код за Класифікатором професій. Як правильно оформити такі зміни? Що робити з працівниками, які перебувають у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та у щорічній відпустці? Чи потрібно складати і затверджувати нову номенклатуру справ, якщо зміни відбуватимуться з 1 грудня? Що робити з особовими справами і картками П-2? Філія без права юридичної особи перетворюється у відділення філії, як це вплине на роботу відділу кадрів?
Міністерства та інші центральні органи виконавчої влади за погодженням з відповідними галузевими профспілками можуть затверджувати орієнтовний перелік робіт професій і посад працівників з ненормованим робочим днем. Де знайти перелік посад з ненормованим робочим днем та як ним користуватися — у статті
Якщо ви вже підготували штатний розпис на 2026 рік, настав час офіційно затвердити його і ввести в дію відповідним наказом. Це важливий крок для забезпечення належного функціонування організації та відповідності вимогам трудового законодавства.
Грудень — місяць, коли у кадровика на столі і підсумки року, і звіти, і святковий календар. У 2025-му він не дарує додаткових вихідних, тож планувати робочий графік і норми часу доведеться уважно. У статті ми зібрали все необхідне: норму робочого часу, тривалість робочого тижня та ключові кадрові звіти грудня, щоб завершити рік без авралів
Завершення календарного року — це час не лише підбиття підсумків, а й упорядкування ведення діловодства на підприємстві. Завершення діловодного року потребує системного підходу, адже від того, наскільки правильно організовано ведення кадрового діловодства, залежить збереження інформації. Які правила організації діловодства та архівного зберігання діють сьогодні? Як має бути здійснена організація кадрового діловодства у 2026 році? Де знайти реєстраційні форми діловода? Відповіді на ці та інші питання про правила ведення діловодства — у статті