Відеонарада в ZOOM чи Skype що зробити, аби вбудована відеокамера не зробила з Вас монстра

Експерти журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера» діляться професійними секретами.

Відеонарада в ZOOM чи Scype: що зробити, аби вбудована відеокамера не зробила з Вас монстра

Коли карантин замкнув у будинках мільярди людей по всьому світу, а робота стала віддаленою, у нашу реальність увійшли онлайн-конференції та відеодзвінки. Дотримувати правил цифрового етикету не менш важливо, ніж етикету класичного. Як налагодити комунікацію, щоб отримати максимум ефекту, — роз’яснила ЮЛІЯ ДОНСЬКА, експерт журналу «Довідник секретаря та офіс-менеджера», редактор проєкту дистанційного навчання «Вища школа асистента керівника».

☝ Що вибрати: аудіо чи відеоформат конференції

Яких правил дотримувати під час відеодзвінка

1. Дивіться у вебкамеру. Так співрозмовнику здаватиметься, що дивитеся йому в очі. Це створить відчуття більш довірливої бесіди. Так, вам кортітиме подивитися на своє зображення в кутку екрана. І щоб не поглядати вбік, підтягніть віконце відеозображення нагору, прямо під вебкамеру. Так буде комфортніше і вам, і співрозмовникам.

2. Дотримуйте дрес-коду. Під час відеонаради майте такий самий вигляд, що й у буденній робочій обстановці. Не намагайтеся сховатися за фільтрами — це лише заважатиме співрозмовникам. Окуляри, рамки й різні маски допустимі лише в особистому спілкуванні.

Суворий дрес-код потрібен трьом категоріям людей: держслужбовцям, фінансистам і юристам — людям, завдання яких — не дивувати, а захищати й викликати довіру. Усім іншим, наприклад працівникам креативної та фешн-індустрії, IT-спеціалістам, можна бути більш винахідливими. Проте, коли виходите на зв’язок, «градус ошатності» усе ж знизьте.

Будьте обережними з великими прикрасами — вони можуть дивно відображатися на екрані й дратуватимуть співрозмовників. Не надягайте речей зі строкатими принтами, віддайте перевагу однотонному одягу.

Лайфхак:

«На жаль, вбудована відеокамера в ноутбуках здатна зробити монстра з будь-якої людини, незалежно від якості сну й кількості стресу. Щоб хоч якось мінімізувати цей ефект, уважно поставтеся до освітлення. Ті, хто хоча б раз знімали селфі, інтуїтивно ближче тримаються до природних джерел світла. Уникайте верхнього освітлення. В ідеалі потрібні два джерела світла, розташовані за екраном по обидва боки від вас, і ще один прямо за вами».

Навіть якщо камера показує лише ваше обличчя й плечі, не полінуйтеся змінити домашні шорти на щось серйозне. Завжди є ймовірність того, що вам доведеться відчиняти двері, наливати собі води, вимикати якийсь пристрій під час відеодзвінка. Наприклад, репортер каналу ABC News Уїлл Рів з’явився у прямому ефірі програми Good Morning America без штанів.Відеонарада в ZOOM чи Scype: що зробити, аби вбудована відеокамера не зробила з Вас монстра

З Вами такого точно не станеться, якщо прочитаєте статтю «Телефонні та відеонаради: як організувати за етикетом» у журналі «Довідник секретаря та офіс-менеджера». А якщо хочете бути в тренді етикетних новацій, пройдіть експрес-курс «Співпраця з VIP-персонами. Сучасний бізнес-етикет» в онлайн-Школі асистента керівника. Щоб стати гуру етикету, Вам знадобиться лише 30 годин!

Рекомендація місяця від редакції порталу «Кадровик-01»

Запрошуємо на вебінар «Перевірки Держпраці під час воєнного стану», який відбудеться 23 травня. Спікер — посадова особа Держпраці. У програмі — підстави для перевірки, як уникнути штрафів, різниця між трудовим договором і ЦПХ.

❗️Якщо хочете отримати персональну відповідь від посадової особи Держпраці, поставте запитання до 20 травня включно в чат вебінару❗️

Щоб переглянути вебінар та отримати сертифікат, реєструйтеся Система «Експертус Кадри» святкує День народження

Перевірки Держпраці під час воєнного стану

Статті за темою

Усі статті за темою

Звертання у діловому етикеті: як потоваришувати з кличним відмінком

Ділове спілкування та його особливості є надзвичайно важливим компонентом роботи з людьми. Мало бути комунікабельним, вмійте лаконічно і грамотно формувати свої думки та прохання. Уміння якісно вибудувати своє усне ділове спілкування — запорука гарної репутації. Дізнайтеся більше, що таке ділове спілкування та удоскональте використання кличного відмінку, щоб почуватися впевнено при звертанні до будь-якого опонента.
148583

П’ять прийомів, щоб нейтралізувати негативні стани

Контролюйте свою поведінку та емоції за будь-яких умов. Будьте привітними і ввічливими завжди. Хоч як би ви були заклопотані, приділяйте увагу відвідувачам у приймальні. Пам’ятайте: усмішка і люб’язне привітання поліпшують настрій
1118

10 універсальних запитань, щоб почати розмову

Перетворіть незручне мовчання на захопливу дискусію — заздалегідь знайдіть тему для бесіди. Якщо ви підготувалися до знайомства і маєте напохваті приводи для розмови, то легко зближатиметеся з партнерами підприємства. Починайте з вдалої бесіди, а підприємство здобуватиме корисного партнера
3002

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді