Як призначити особу, відповідальну за організацію та проведення публічних закупівель. Роз’яснює МОН

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Замовник повинен визначити або призначити особу, відповідальну за організацію та проведення процедури закупівлі

Як призначити особу, відповідальну за організацію та проведення публічних закупівель. Роз’яснює МОН

Як призначити уповноважену особу із закупівель

МОН у листі «Щодо введення посади фахівця з публічних закупівель» від 05.11.2020 № 1/11-7861 пропонує три способи, як замовнику визначити або призначити особу, відповідальну за організацію та проведення процедури закупівлі (спрощеної закупівлі), тобто уповноважену особу:

  1. покласти на працівника (працівників) зі штатної чисельності функції уповноваженої особи як додаткову роботу з доплатою;
  2. ввести до штатного розпису окрему посаду для працівника, який виконуватиме функції уповноваженої особи;
  3. укласти трудовий договір (контракт) згідно з законодавством.

Підстава — частина 1 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.

Як ввести посаду для уповноваженої особи із закупівель

Посада фахівця з публічних закупівель не передбачена Типовими штатними нормативами закладів загальної середньої освіти, затвердженими наказом МОН від 06.12.2010 № 1205 (далі — Наказ № 1205).

Керівник закладу має право у разі виробничої необхідності змінювати штати окремих структурних підрозділів або вводити посади (крім керівних), не передбачені штатними нормативами для цього закладу, в межах фонду оплати праці, доведеного лімітними довідками на відповідний період. Заміну посад працівників можна здійснювати лише в межах однієї категорії (педагогічного, господарсько-обслуговуючого тощо) персоналу (п. 2 Наказу № 1205).

Також керівник закладу має право у разі виробничої необхідності за рахунок спецфонду вводити додаткові посади, необхідні для забезпечення освітнього процесу (п. 3 Наказу № 1205).

У закладах освіти, що проводять незначну кількість закупівель на рік та штатну чисельність працівників яких у зв’язку з цим збільшувати недоцільно, розпорядчим рішенням керівника закладу обов’язки уповноваженої особи з організації та проведення закупівель покладають на працівника(ів) зі штатної чисельності закладу та встановлюють обов’язково доплату за виконання додаткової до основних посадових обов’язків роботи.

Доплату за суміщення професій (посад) в розмірі до 50% посадового окладу (ставки зарплати) здійснюють на підставі наказу МОН «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26.09.2005 № 557.

Нагадаємо, Мінекономіки у листі від 10.04.2020 № 3304-04/24218-06 докладно роз’яснило, як призначити відповідальну особу за організацію та проведення процедур закупівлі, як визначити посадовий оклад, та чи встановлювати доплату за суміщення.

Олена Петровська,

експерт Експертус Кадри

За матеріалами Ligazakon

Опановуємо уніфіковані форми документів за новим збірником від Державної архівної служби

Статті за темою

Усі статті за темою

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
156

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
14617

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
9589

Позитивний HR-бренд: ключ до успіху

У сучасному бізнес-середовищі компанії, які прагнуть досягти високих результатів, повинні не лише конкурувати за клієнтів, а й активно залучати та утримувати талановитих працівників. Однак у конкурентному світі здобуття кваліфікованих кадрів є не менш важливим завданням. Ось тут на допомогу приходить HR-бренд — стратегічний підхід до формування репутації компанії як роботодавця. Як створити та підтримувати позитивний імідж компанії — у статті.
130

Реформа системи встановлення інвалідності в дії: що потрібно знати роботодавцю

З 1 січня 2025 року в Україні набула чинності реформа системи встановлення інвалідності, яка передбачає заміну медико-соціальних експертних комісій (МСЕК) на експертні команди з оцінювання повсякденного функціонування особи, що працюватимуть при лікувальних закладах. Ліквідація МСЕК в Україні викликала низку питань, як серед працівників, так і серед роботодавців. Наші експерти підготували відповіді на найактуальніші з таких питань.
1178

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді