Як призначити особу, відповідальну за організацію та проведення публічних закупівель. Роз’яснює МОН

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Замовник повинен визначити або призначити особу, відповідальну за організацію та проведення процедури закупівлі

Як призначити особу, відповідальну за організацію та проведення публічних закупівель. Роз’яснює МОН

Як призначити уповноважену особу із закупівель

МОН у листі «Щодо введення посади фахівця з публічних закупівель» від 05.11.2020 № 1/11-7861 пропонує три способи, як замовнику визначити або призначити особу, відповідальну за організацію та проведення процедури закупівлі (спрощеної закупівлі), тобто уповноважену особу:

  1. покласти на працівника (працівників) зі штатної чисельності функції уповноваженої особи як додаткову роботу з доплатою;
  2. ввести до штатного розпису окрему посаду для працівника, який виконуватиме функції уповноваженої особи;
  3. укласти трудовий договір (контракт) згідно з законодавством.

Підстава — частина 1 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.

Як ввести посаду для уповноваженої особи із закупівель

Посада фахівця з публічних закупівель не передбачена Типовими штатними нормативами закладів загальної середньої освіти, затвердженими наказом МОН від 06.12.2010 № 1205 (далі — Наказ № 1205).

Керівник закладу має право у разі виробничої необхідності змінювати штати окремих структурних підрозділів або вводити посади (крім керівних), не передбачені штатними нормативами для цього закладу, в межах фонду оплати праці, доведеного лімітними довідками на відповідний період. Заміну посад працівників можна здійснювати лише в межах однієї категорії (педагогічного, господарсько-обслуговуючого тощо) персоналу (п. 2 Наказу № 1205).

Також керівник закладу має право у разі виробничої необхідності за рахунок спецфонду вводити додаткові посади, необхідні для забезпечення освітнього процесу (п. 3 Наказу № 1205).

У закладах освіти, що проводять незначну кількість закупівель на рік та штатну чисельність працівників яких у зв’язку з цим збільшувати недоцільно, розпорядчим рішенням керівника закладу обов’язки уповноваженої особи з організації та проведення закупівель покладають на працівника(ів) зі штатної чисельності закладу та встановлюють обов’язково доплату за виконання додаткової до основних посадових обов’язків роботи.

Доплату за суміщення професій (посад) в розмірі до 50% посадового окладу (ставки зарплати) здійснюють на підставі наказу МОН «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26.09.2005 № 557.

Нагадаємо, Мінекономіки у листі від 10.04.2020 № 3304-04/24218-06 докладно роз’яснило, як призначити відповідальну особу за організацію та проведення процедур закупівлі, як визначити посадовий оклад, та чи встановлювати доплату за суміщення.

Олена Петровська

,

експерт Експертус Кадри

За матеріалами Ligazakon

додаток

Служба в ОМС: вислуга років, надбавки та додаткові відпустки

Статті за темою

Усі статті за темою

Калькулятор стажу — ваш онлайн помічник

Калькулятор трудового стажу є важливою складовою не лише для нарахування пенсії, а й для отримання різних соціальних гарантій та компенсацій. У багатьох випадках якісний та точний калькулятор стажу роботи може бути складним і потребує врахування численних нюансів, таких як перерви в роботі, відпустки або звільнення. Однак завдяки сучасним онлайн інструментам, таким як онлайн калькулятор стажу роботи, цей процес став простим і доступним для кожного. Усе про калькулятор стажу по трудовій книжці онлайн — у статті.
130545

Наказ про оголошення простою через відключення світла та тепла

Через військову агресію росії, частина енергетичної інфраструктури України зазнала пошкоджень. Якщо підприємство не може провадити господарську діяльність у повному обсязі через відключення електроенергії та/або теплопостачання, оформіть наказ про простій. Скористайтеся зразком із статті
23394

Різниця між дистанційною та надомною роботою та правила її оформлення

Надомна та дистанційна робота 2025 року не втрачає своєї актуальності через дію воєнного стану в країні. Щоб легко орієнтуватися надомна чи дистанційна робота та оформляти їх правильно, дізнайтеся, що спільного мають ці два види віддаленої роботи та чим саме вони відрізняються.
8484

План роботи відділу кадрів 2026

Ефективна діяльність кадрової служби залежить від чіткого планування. Саме тому план роботи відділу кадрів на 2026 рік є обов’язковим документом, який допомагає систематизувати всі напрямки роботи, своєчасно виконувати завдання та уникати хаотичності у веденні кадрових процесів
675

Аналіз судової практики у трудових спорах

У сфері трудових правовідносин судова практика відіграє важливу роль для формування стабільного правозастосування, захисту прав працівників і роботодавців, а також для тлумачення норм трудового законодавства. В умовах постійного оновлення правової бази України актуальним є ґрунтовний аналіз судової практики у трудових спорах. Яка практика розгляду судами трудових спорів — читайте у статті.
691

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді