Як призначити особу, відповідальну за організацію та проведення публічних закупівель. Роз’яснює МОН

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Замовник повинен визначити або призначити особу, відповідальну за організацію та проведення процедури закупівлі

Як призначити особу, відповідальну за організацію та проведення публічних закупівель. Роз’яснює МОН

Як призначити уповноважену особу із закупівель

МОН у листі «Щодо введення посади фахівця з публічних закупівель» від 05.11.2020 № 1/11-7861 пропонує три способи, як замовнику визначити або призначити особу, відповідальну за організацію та проведення процедури закупівлі (спрощеної закупівлі), тобто уповноважену особу:

  1. покласти на працівника (працівників) зі штатної чисельності функції уповноваженої особи як додаткову роботу з доплатою;
  2. ввести до штатного розпису окрему посаду для працівника, який виконуватиме функції уповноваженої особи;
  3. укласти трудовий договір (контракт) згідно з законодавством.

Підстава — частина 1 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.

Як ввести посаду для уповноваженої особи із закупівель

Посада фахівця з публічних закупівель не передбачена Типовими штатними нормативами закладів загальної середньої освіти, затвердженими наказом МОН від 06.12.2010 № 1205 (далі — Наказ № 1205).

Керівник закладу має право у разі виробничої необхідності змінювати штати окремих структурних підрозділів або вводити посади (крім керівних), не передбачені штатними нормативами для цього закладу, в межах фонду оплати праці, доведеного лімітними довідками на відповідний період. Заміну посад працівників можна здійснювати лише в межах однієї категорії (педагогічного, господарсько-обслуговуючого тощо) персоналу (п. 2 Наказу № 1205).

Також керівник закладу має право у разі виробничої необхідності за рахунок спецфонду вводити додаткові посади, необхідні для забезпечення освітнього процесу (п. 3 Наказу № 1205).

У закладах освіти, що проводять незначну кількість закупівель на рік та штатну чисельність працівників яких у зв’язку з цим збільшувати недоцільно, розпорядчим рішенням керівника закладу обов’язки уповноваженої особи з організації та проведення закупівель покладають на працівника(ів) зі штатної чисельності закладу та встановлюють обов’язково доплату за виконання додаткової до основних посадових обов’язків роботи.

Доплату за суміщення професій (посад) в розмірі до 50% посадового окладу (ставки зарплати) здійснюють на підставі наказу МОН «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» від 26.09.2005 № 557.

Нагадаємо, Мінекономіки у листі від 10.04.2020 № 3304-04/24218-06 докладно роз’яснило, як призначити відповідальну особу за організацію та проведення процедур закупівлі, як визначити посадовий оклад, та чи встановлювати доплату за суміщення.

Олена Петровська,

експерт Експертус Кадри

За матеріалами Ligazakon

Зміни до Закону Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66696

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
222

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
343

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
379

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15506

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді