НАЗК відновлює практично всі повноваження, яких його позбавило рішення Конституційного суду

15 грудня 2020 року ВР прийняла Закон «Про внесення змін до Закону України «Про запобігання корупції» щодо відновлення інституційного механізму запобігання корупції» (законопроєкт від 07.12.2020 № 4470, далі — Закон).
Запобігання корупції — обов’язок не лише органів влади, а й юридичних осіб (далі — юрособи). Але дотримують цього обов’язку по-різному...
Закон передбачає відкритий цілодобовий доступ до Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.
Закон визначає як врегулювати конфлікт інтересів у діяльності окремих категорій осіб, порядок здійснення контролю та повної перевірки декларацій, моніторингу способу життя суб’єктів декларування, порядок проведення додаткових заходів фінансового контролю.
Закон встановлює особливості проведення повних перевірок декларацій та моніторингу способу життя суддів, суддів КСУ та відповідальність за корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення.
Відповідні зміни внесено до Закону України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 № 1700-VII.
У НАЗК зазначили, що Закон має суттєві зауваження, але дозволяє Агентству відновити роботу за основними напрямками антикорупційної політики.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
За матеріалами Новинного центру ВР та НАЗК
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.