Допомогу не зможете отримати на сумісників і тих, хто перебуває в оплачуваному простої.

Що сталося. Кабмін затвердив новий Порядок надання допомоги по частковому безробіттю (постанова КМУ від 03.-2.2021 № 74, далі — Порядок № 74).
Як зауважив Міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Ігор Петрашко, «Рішення Уряду збільшує кількість підприємств та працівників, які зможуть отримати державні виплати. Крім того, передбачається скорочення переліку необхідних для отримання допомоги документів та спрощення процедури. Ця допомога дозволить людям зберегти роботу, а бізнесу почуватися більш впевнено в майбутньому та відновитись після вимушеного простою”.
Порядок № 74 приходить на заміну попередньому Порядку, що затвердило Мінсоцполітики наказом від 07.03.2013 № 103.
Як підприємству отримати допомогу по частковому безробіттю на період карантину через коронавірус
Під час карантину суб’єкти малого і середнього підприємництва отримують «частичку» за спрощеною процедурою, її регламентує окремий Порядок, затверджений постановою КМУ від 22.04.2020 № 306 (далі — Порядок № 306).
Суб’єкти великого підприємництва тепер керуватимуться Порядком № 74.
Центр зайнятості надасть допомогу по частковому безробіттю працівникам, що втрачають частину зарплати внаслідок вимушеного скорочення тривалості робочого часу, у зв’язку із зупиненням (скороченням) виробництва продукції.
Ключовий критерій права на допомогу — робочий час скоротився на 50 і більше відсотків на місяць. Допомогу не зможете отримати на сумісників і тих, хто перебуває в оплачуваному простої.
Ірина Іванченко,
шеф-редактор Експертус Кадри
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.