Переведення трудових книжок в е-формат: для чого і як впроваджується законодавче нововведення

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Як працювати кадровику в нових умовах

Переведення трудових книжок в електронний формат

Представник ФСС повідомила, що перехід від паперового документа про трудову діяльність до електронної трудової книжки покликаний створити передумови для автоматичного призначення пенсій. Завдяки завчасному впорядкуванню відомостей про трудові відносини, які слугують підтвердженням страхового стажу, громадяни матимуть змогу підійти до пенсійного віку підготовленими. Заздалегідь подавши анкету-заяву на автоматичне призначення пенсії, що можна зробити у будь-якому віці та в будь-який час, для оформлення пенсії навіть не доведеться особисто відвідувати сервісний центр, адже пенсія буде призначена в автоматичному режимі на підставі наявних в ПФ персональних даних.

Переведення трудових книжок в е-формат: для чого і як впроваджується законодавче нововведення
Ольга Догадінапровідний експерт Експертус Кадри
Дізнайтеся, як надалі працювати з трудовими книжками, визначати основне місце роботи та рахувати страховий стаж

Роботу з оцифрування відомостей про трудові відносини розпочато на основі відповідних нормативних актів ще до прийняття зазначеного закону і наразі на Буковині вже переведено в електронний формат понад 5,5 тис. трудових книжок. Більше сотні роботодавців подали через вебпортал скановані копії трудових книжок своїх працівників, багато буковинців виявляють бажання самостійно перевести свої документи про трудові відносини в електронний формат та активно подають через вебпортал їх на оцифрування.

Також представник ФСС наголосила на необхідності завчасної перевірки трудових й усунення неточностей, якщо такі будуть виявлені. Будь-які виправлення у паперовій трудовій книжці мають бути засвідчені підписом відповідальної особи та печаткою установи чи організації, в якій людина працювала, ідентифікаційні дані мають бути точними.

Підтвердженням страхового стажу відповідних періодів можуть бути:

  • військові квитки, які засвідчують факти служби у війську,
  • документи про перебування матері у відпустці по догляду за дитиною тощо.

Завдяки детальним інструкціям, розміщеним на вебпорталі ПФ, подання сканкопій документів є доволі легким та не створює жодних складнощів. Проте варто знати, що скористатись усім спектром електронних послуг пенсійної служби, в тому числі подати скановані копії документів чи анкету-заяву на автопризначення пенсії, можна тільки авторизувавшись на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису чи з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації GOV ID, яка передбачає вхід в особистий кабінет за допомогою банківської картки чи мобільного оператора.

Такі умови забезпечують надійний захист персональних даних та унеможливлюють їх фальсифікацію.

Вимоги до скан-копій документів:

  • скановані копії виготовляються з оригіналів трудової книжки та документів про стаж;
  • скан-копія повинна бути кольорова;
  • сканувати необхідно тільки всі заповнені сторінки в хронологічнму порядку;
  • скан-копія має бути чіткою та читабельною;
  • відскановані документи необхідно зберігати у форматах JPG, PDF;
  • розмір кожного файла не повинен перевищувати 1 Мб;
  • назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.

За матеріалами ГУ ПФ в Чернівецькій та Кіровоградській областях.

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66012

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
178

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
282

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
302

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15290

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді