Перевірте, чи обслуговують ваші працівники клієнтів українською, допоки цього не зробив мовний омбудсмен

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
За місяць 605 громадян звернулися зі скаргами на те, що їх не обслуговують українською

Перевірте, чи обслуговують ваші працівники клієнтів українською, допоки цього не зробив мовний омбудсмен

Більшість звернень — скарги на відсутність українських версій інтернет-магазинів та веб-сайтів послуг. Не всі працівники спілкуються державною мовою і у сфері обслуговування. Найбільше таких порушень виявили кияни.

З 16 січня 2021 року обслуговувати клієнтів треба лише українською. Чому це стосується відділу кадрів

Нагадаємо, що з 16 січня 2021 року обслуговувати споживачів та надавати інформацію про товари і послуги потрібно лише українською. Виняток: клієнт попросив, щоб його персонально обслужили іншою мовою, прийнятною для сторін.

Щоб уникнути скарг і перевірки мовного омбудсмена, регламентуйте обов’язок використовувати українську. Пропишіть обов’язок у посадових/робочих інструкціях.

Як зобов’язати працівників обслуговувати клієнтів державною мовою: алгоритм для кадровика

Олена Петровська,

експерт Експертус Кадри

За матеріалами сайту

Уповноваженого із захисту державної мови

Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Що входить до страхового стажу?

Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
66303

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
195

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
302

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
329

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15357

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді