Оновлене посвідчення містить відомості про кількість донацій крові та плазми, компонентів крові

Посвідчення донору видадуть через 6 місяців після першої здачі крові та / або її компонентів. Умова — повторне медичне обстеження та аналіз крові чи ії компонентів на наявність інфекцій, що передаються трансфузійним шляхом. Якщо виявлять такі інфекції — громадянин України, іноземець чи особа без громадянства не зможе бути донором і посвідчення йому не видадуть.
Оновлений Порядок вручення посвідчення донора крові та компонентів крові та його форму КМУ затвердив постановою від 10.03.2021 № 193.
Гарантії працівникам-донорам
Постанова КМУ «Про затвердження Положення про порядок видачі посвідчення донора крові та (або) її компонентів» від 15.12.1997 № 1407 втратила чинність.
Новий закон про донорів: чотири кадрових кейси
Нагадаємо, що з 25.01.2021 діє новий Закон України «Про безпеку та якість донорської крові та компонентів крові» від 30.09.2020 № 931-IX (далі — Закон № 931). Пільги донорам у сфері праці визначає стаття 20 Закону № 931.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.