Підприємцю, який не надав інформацію іспекторам Держпраці, загрожує штраф у 96 тис. грн

Блок під заголовком новини 1 Підпишіться на Telegram-канал Кадровик-01. Новини! Тримаємо руку на пульсі усіх змін без паніки та зайвої води

Ми вже відібрали головне для вас
Держпраці перевірила фруктовий магазин та виявила двох неоформлених працівників

Підприємцю, який не надав інформацію іспекторам Держпраці, загрожує штраф 96 тис гривень

Інспектори Управління Держпраці в Кіровоградській області перевірили фруктовий магазин, власником якого є фізична особа-підприємець, та виявили порушення в оформленні трудових відносин з працівниками.

Як проходять перевірки з праці

Інспектори встановили двох осіб, які виконували роботу продавців, надавали консультації покупцям та наглядали за товаром. Інспектори зафіксували на камери мобільних телефонів розмову з продавцями та процес їх роботи в магазині. Крім того, за даними ПФ, на момент перевірки підприємець не уклав жодного трудового договору за останні два роки.

Фахівці Управління розпочали перевірку ФОП. Оскільки підприємець був відсутній, йому передали вимогу про надання необхідних документів для проведення перевірки. У телефонній розмові він підтвердив інспекторам, що ознайомлений з вимогою, але у визначений термін не з’явився і документи не надав. Було складено акт про неможливість проведення перевірки.

Яка є відповідальність за неправдиві свідчення при перевірці Держпраці

На підставі акта на адресу ФОП Держпраці направила постанову про накладення штрафу за порушення законодавства про працю та зайнятість населення.

Штрафна санкція, передбачена абз. 8 ст.265 КЗпП встановлена у шістнадцятикратному розмірі МЗП в сумі 96 тисяч гривень (6000грн.х16).

За матеріалами Управління Держпраці в Кіровоградській області


⚡ ТОП-5 консультацій ⚡


Військовозобов’язані в кадрах: приймаємо, увільняємо, звільняємо правильно

Статті за темою

Усі статті за темою

Роль кадровика в командній роботі

Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
160

Психологія конфлікту: чому ми сваримось на роботі

Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
262

Кадрова безпека підприємства

У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
287

Калькулятор кількості кадровиків

Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
15224

День кадровика в Україні

У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.
10434

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді