Керівники установ, підприємств, закладів повинні відправити співробітників на віддалену роботу. Або, кому можливо, надати відпустки

Влада Києва прийняла рішення закрити дитячі садки та школи через стрімке зростання захворюваності на короновірус. Про це повідомив мер Києва Віталій Кличко.
Потрібно перевести працівників на дистанційну роботу? Робіть це за новими правилами. На допомогу — алгоритм зі зразками заяв та наказів. Змін потребують і накази про дистанційну роботу, що видали раніше. За зразком та настановами експерта внесете зміни до наказів удвічі швидше
"З понеділка, 5 квітня, в столиці закриваються всі школи та дитсадки. Громадський транспорт, як наземний, так і метро, працюватимуть за спеціальними пропусками виключно для перевезення працівників підприємств критичної інфраструктури. Керівники підприємств. організацій повинні відправити своїх співробітників на дистанційну форму роботи або надати відпустки тим працівникам, яким можливо."
⚡ Зверніть увагу! З 27 лютого дистанційну роботу оформлюємо інакше ⚡
Заклади громадського харчування будуть працювати лише на виніс та доставку, як це і мало бути, починаючи з 20 березня.
"Ми зупиняємо продуктові ярмарки з 1 квітня. Я закликаю правоохоронні органи контролювати дотримання санітарно-епідемілогічних правил підприємствами, закладами та громадянами. Ці обмеження діятимуть щонайменше до 16 квітня.", – підкреслив Кличко.
Наказ про відпустку без збереження зарплати на час карантину
Скачати зразок

За матеріалами Цензор.НЕТ
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.