Стаж для щорічних додаткових відпусток за шкідливі умови праці: що включати, а що — ні
Напередодні зими нагадуємо про обов’язки роботодавців щодо дотримання належних умов роботи працівників, які виконують роботи на відкритому повітрі. Йдеться про:
- проведення обов’язкових медичних оглядів працівників;
- організацію перерв для відпочинку та обігріву;
- призупинення роботи за несприятливих погодних умов.
Спеціальні перерви для обігріву та відпочинку надаються як працівникам, які виконують роботи в холодний сезон на відкритій території, так і тим, хто працює в закритих неопалюваних приміщеннях.
Для відпочинку та обігріву слід облаштувати спеціальне приміщення. Такі перерви мають бути включені у робочий час.
Зауважимо:
- якщо роботи доводиться виконувати за температури -10°C або нижче, такі умови праці вважають шкідливими;
- якщо ж роботи доводиться виконувати за температури -30°C або нижче, то йдеться вже про небезпечні умови праці.
Працювати в небезпечних умовах працівники можуть лише за необхідності виконання робіт невідкладного характеру.
За матеріалами ГО «Трудові ініціативи»
Страховий стаж — це один із ключових факторів, який впливає на право людини на пенсійне забезпечення, соціальні виплати та інші пільги. Тому перед роботодавцями та працівниками постає низка питань щодо його врегулювання. Що входить до страхового стажу для пенсії? Як зараховується стаж та чи зараховується навчання в трудовий стаж? Відповіді на ці та інші питання про трудовий стаж для виходу на пенсію — у статті.
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.