Оновіть застосунок, щоби підписувати документи онлайн. Інформуйте працівників

Якщо працівник захворів на COVID-19
Електронне ознайомлення з документами, передбачене частиною 3 статті 29 КЗпП, стає простішим.
Як ознайомлювати з документами під особистий чи електронний підпис (КЕП)
Мінцифри презентувало 10 нових електронних послуг у застосунку та на порталі Дія.
17 травня під час Diia Summit 2.0 стали доступними:
- Зміна місця реєстрації та реєстрація права власності онлайн — експериментальний проєкт проходить бета-тестування.
- Автоматична реєстрація ФОП — заявка на відкриття ФОП одразу надходитиме у реєстр фізосіб-підприємців. 10-15 хвилин займатиме заповнення заяви і менше ніж 2 секунди — її обробка.
- Сплата податків та подання декларацій — дозволить задекларувати доходи, сплатити податки і збори ФОП, переглянути декларації та розрахунки за минулі періоди. Система сповіщень нагадуватиме про граничні дати подання декларацій та сплати податків.
- Дія.Підпис — електронний підпис у смартфоні дозволить підписати будь-які документи та отримати держпослуги з телефона.
- NFC-авторизація. Статичний QR-код дозволить ділитися необхідними документами онлайн та переглядати історію поширень: коли, скільки разів і з ким ви ділилися цифровими копіями документів.
- Нові будівельні послуги — електронний дозвіл на виконання будівельних робіт, електронний сертифікат про прийняття в експлуатацію та автоматична реєстрація декларації про початок виконання будівельних робіт; онлайн-видавання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
- E-петиції — дозволить створювати, переглядати та підтримувати електронні петиції на порталі ВзаємоДія або в застосунку Дія.
- Заміна водійського посвідчення і оновлений розділ «Штрафи».
- Подання заяви про намір отримати пільгову іпотеку для ВПО.
- Сплата адмінзбору онлайн.
- Реєстрація операторів потужностей ринку.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
За матеріалами Мінцифри
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.