Для роботи за сумісництвом деяких категорій працівників існують обмеження

Не мають права працювати за сумісництвом керівники держпідприємств, їхні заступники, керівники структурних підрозділів та їхні заступники. Виняток — наукова, викладацька, медична і творча діяльність.
Робота за сумісництвом: враховуємо всі нюанси
Такі обмеження встановлює пункт 4 Постанови КМУ «Про роботу за сумісництвом працівників державних підприємств, установ і організацій» від 03.04.1993 № 245 (далі ― Постанова № 245).
Посада «Завідувач господарства» (код 1239) віднесена до Розділу 1 підрозділу 123 «Керівники інших функціональних підрозділів» Класифікатора професій ДК 003:2010 (КП). Відтак, на посаду завідувача господарства держпідприємства поширюють дію пункту 4 Постанови № 245, тож він не може працювати за сумісництвом.
Як працювати з Класифікатором професій
У разі, якщо посада працівника держпідприємства віднесена до Розділу 1 КП, існують обмеження його роботи за сумісництвом, — зазначає Мінекономіки у листі «Щодо можливості обіймати керівну посаду за сумісництвом» від 22.05.2020 р. № 3512-06/32488-09.
Олена Петровська,
експерт Експертус Кадри
Успіх будь-якої організації безпосередньо залежить від її найціннішого ресурсу — людей. Командна робота, як форма організації праці, дозволяє досягати синергії, де загальний результат значно перевищує суму індивідуальних зусиль. Проте для створення дієвої команди недостатньо просто зібрати фахівців у межах одного проєкту чи підрозділу. Саме тому досить важлива роль кадровика в командній роботі— HR-фахівця, чия місія полягає у створенні сприятливого середовища для командної взаємодії та розвитку колективу.
Конфлікт — це зіткнення протилежних інтересів, цінностей, поглядів або потреб. Конфлікти на робочому місці виникають через взаємодію різних особистостей, посадових функцій та очікувань. У цій статті ви знайдете секрети вирішення трудових конфліктів, все про роль кадровика у врегулюванні спорів, а також кадрові політики і уникнення конфліктів у трудовому просторі.
У сучасних умовах глобальної конкуренції та постійних змін на ринку праці, кадрова безпека підприємства набуває все більшого значення для стабільного функціонування будь-якого підприємства. Як кадровику запобігти внутрішнім загрозам та стабільно підтримувати кадрову безпеку на підприємстві — читайте у статті.
Управління персоналом є критично важливою складовою ефективної роботи будь-якого підприємства. Відділ кадрів (HR-відділ) не лише веде документацію, а й відповідає за залучення, адаптацію, розвиток і утримання персоналу. Але яка кількість кадровиків потрібна для якісного виконання цих функцій? Допомогти в цьому може калькулятор кількості кадровиків — спеціальний інструмент для розрахунку оптимального складу HR-команди.
У наш час важко уявити будь-яке підприємство чи установу без людини, яка б підбирала кваліфікованих, здібних працівників та ще й допомагала в адаптації персоналу. Саме зі знайомства з представником кадрової служби починається трудовий шлях кожного працівника. Тому у цій статті ви знайдете все про День кадровика в Україні.