Соціальне страхування — 2023: огляд змін
Уся інформація про стаж, заробіток людини та інші аспекти її трудової діяльності зберігається в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Тут відкрито персональну електронну облікову картку з унікальним номером на кожну застраховану особу.
Для перегляду інформації достатньо увійти до особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Проте може виявитися, що дані про людину не відповідають дійсності (дошлюбне прізвище замість актуального, помилка в даних про народження абощо). В такому разі, щоб виправити неточності, слід звернутися до Фонду для актуалізації даних, заповнивши відповідну анкету.
Пенсійний фонд України оприлюднив покроковий алгоритм для цього.
- в особистому кабінеті, в лівому боковому меню в розділі «Комунікації з ПФУ» обрати «Анкету для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб»;
- заповнити екранну форму анкети;
- поставити мітку «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних»;
- прикріпити скан-копію паспорта та документів, що підтверджують зміну даних (свідоцтво про шлюб тощо);
- підписати анкету, використовуючи КЕП (кваліфікований електронний підпис). Вам буде потрібно обрати файл ключа та ввести пароль;
- натиснути «Відправити до ПФУ».
Після того, як фахівець Фонду опрацює анкету, звернення набуде статусу виконаного. Результат обробки заяви можна буде переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».
У ПФУ наголосили, що виправити помилки щодо особистих даних в Реєстрі можуть і ті громадяни, які не мають доступу до електронних сервісів. Для цього потрібно особисто або через свого уповноваженого представника звернутися до будь-якого сервісного центру головних управлінь Пенсійного фонду України в областях та у Києві.
За матеріалами Пенсійного Фонду України