Згідно зі ст. 5 Закону України «Про звернення громадян», звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
🖺Воєнний стан: тривалість і підстави. Шпаргалка
При цьому це може бути як індивідуальне, так і колективне звернення. Форма його може бути або усною, або письмовою.
Усне звернення працівник може озвучити на особистому прийомі або телефоном. Для цього слід звернутися до визначених контактних центрів чи на гарячу лінію установи. Посадові особи при цьому реєструють такі звернення.
Що ж до письмового звернення, то його надсилають поштою або ж особисто передають до відповідного органу (це також може зробити уповноважена особу, якщо такі повноваження оформлено згідно з законодавством). Крім того, можна використовувати електронну форму подачі.
При цьому слід надати такі дані:
- прізвище, ім’я, по батькові;
- місце проживання;
- суть питання, зауваження, пропозиції, скарги чи вимоги.
- електронна пошта (для електронних звернень) або інші засоби зв'язку із заявником.
Якщо звернення надається у письмовій формі, його слід засвідчити своїм підписом (для електронної форми підпис не потрібен).
За матеріалами Південно-Східного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці